Acești cercetători Johns Hopkins au stabilit câți bani puteți economisi prin pierderea în greutate

Johns hopkins pierderea în greutate

Video: Cum să eliminați oboseala cronică cu dvs. 2021, Iunie

Mâncarea mai mult dimineața decât seara nu s-a dovedit niciodată că are un efect asupra greutății. Limitarea dietei la anumite ore ale zilei ajută la prevenirea creșterii în greutate?

johns hopkins pierderea în greutate

Un studiu prezentat pe 9 noiembrie și realizat timp de 12 săptămâni de către American Heart Association concluzionează că nu, cel puțin pentru persoanele obeze, supraponderale sau diabetice. O observație împărtășită de Patrick Serog, medic nutriționist, alături de Pourquoi Docteur.

Ce trebuie să faceți este să organizați mesele în așa fel încât să aveți suficient aport și ca densitatea energetică să nu fie prea mare. Cercetătorii americani au urmărit 41 de adulți supraponderali timp de 12 săptămâni.

Ceilalți 20 de participanți au mâncat la orele obișnuite pentru o fereastră de 12 ore, consumând jumătate din caloriile zilnice după ora Toți participanții au mâncat aceleași mese sănătoase pregătite în avans.

johns hopkins pierderea în greutate

Greutatea și tensiunea arterială au fost măsurate la începutul studiului, la 4 săptămâni, 8 săptămâni și 12 săptămâni. Rezultatele au arătat că restricționarea meselor la începutul zilei nu a afectat greutatea participanților.

johns hopkins pierderea în greutate

Maruthur, autor principal al studiului și profesor asociat de medicină, epidemiologie și asistență medicală la Universitatea Johns Hopkins. Majoritatea studiilor anterioare nu au controlat numărul de calorii, deci nu a fost clar dacă oamenii care au mâncat mai devreme au consumat mai puține calorii.

Pierderea în greutate și dieta Efectul greutății suplimentare asupra inimii Obezitatea joacă un rol în mulți dintre factorii de risc care duc la boli de inimă. Kerry J. Stewart, director de fiziologie a exercițiilor clinice și de cercetare la Centrul Medical Johns Hopkins Bayview. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați versus dietele cu conținut scăzut de grăsimi În timp ce o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi vă poate ajuta să pierdeți în greutate, meritele relative ale fiecăruia dintre aceste tipuri de dietă pentru sistemul cardiovascular sunt în prezent studiate.

Cele 3 mese pe zi, o organizație socială și economică Participanții la ambele grupuri au slăbit și și-au văzut scăderea tensiunii arteriale. Totuși, acest lucru nu s-a întâmplat. Nu am văzut o diferență în pierderea în greutate pentru cei care și-au consumat majoritatea caloriilor mai devreme decât mai târziu în acea zi.

Avertizare Hidrocodona este un analgezic narcotic care utilizează tratamentul durerii moderate până la severe, potrivit National Institutes of Health and Drugs.

De asemenea, nu am văzut niciun efect asupra tensiunii arteriale. Povestea că mâncarea mai multă dimineața duce la pierderea în greutate datează din Evul Mediu, când trebuia să mănânci bine dimineața înainte de a ataca o zi grea la serviciu. Era vital în raport cu munca de făcut.

Pierderea în greutate poate îmbunătăți calitatea somnului Pierderea în greutate poate îmbunătăți calitatea somnului Video: Cum să eliminați oboseala cronică cu dvs. Și, beneficiile sunt și mai mari dacă puteți pierde câteva dimensiuni ale taliei în acest proces. Cercetătorii lui Johns Hopkins au descoperit că pierderea în greutate, fie că este vorba doar de modificări dietetice singure sau de dieta combinată cu exerciții fizice, poate ajuta la îmbunătățirea calității somnului în rândul persoanelor supraponderale sau obeze. Am constatat că îmbunătățirea calității somnului a fost asociată în mod semnificativ cu pierderea în greutate generală, în special grăsimea din burtă, a spus Kerry Stewart, Ed.

Se află în memoria colectivă ". Actuala organizare a trei mese pe zi este mai mult o organizație socială și economică decât argumente de sănătate. În China, de obicei mănâncă cantități mici toată ziua și acest lucru nu le afectează johns hopkins pierderea în greutate.