Unde ați pierdut mai întâi grăsimea,

Avertizări Există multe trucuri periculoase și ineficiente pentru a scăpa de grăsimea din burtă.

Strategii suplimentare de ardere a grăsimilor Dacă doriți să vă formați, obiectivul dvs. Dar, pe măsură ce începeți să observați progresul pe scară, este posibil să observați ceva frustrant: nu pierdeți în greutate întotdeauna în zonele pe care doriți. Deci, ce părți ale corpului pierd mai întâi grăsime și de ce se pare că pierdem greutate în unele zone, dar nu în altele? Răspunsul scurt: Fiecare persoană stochează și pierde grăsime în mod diferit pe baza unei combinații de factori genetici, de mediu și de stil de viață, dar există unele tipare generale. Aici vom analiza ceea ce știm despre ordinea pierderii de grăsime din corp - și ce puteți și ce nu puteți face pentru a o schimba.

Deși nu există niciun glonț de argint care să vizeze în mod specific grăsimea abdominală, acest articol va explica ce cauzează o talie în expansiune și cum să scapi de brațele tale. A calca Partea 1 din 4: Exerciții pentru a pierde grăsime Faceți exerciții cu rafale scurte.

Noțiuni de bază despre grăsimea corporală

Cercetările indică faptul că antrenamentele la intervale sau alte scurte explozii de energie creează mușchii și rezistența mai repede decât exercițiile tradiționale. Încearcă să sprintezi. Aleargă cât de repede poți timp de 20 de secunde și apoi mergi din nou până când respirația ta este calmă. Repetați acest lucru timp de 10 minute. Setați o bandă de alergat, un antrenor eliptic sau o bicicletă staționară pentru antrenamentele la intervale. Cele mai multe echipamente moderne pot fi setate la un antrenament pe intervale, ceea ce face exercițiul mult mai greu pentru perioade scurte.

Faceți o scurtă plimbare. Încorporați o anumită activitate fizică în ziua dvs. Faceți pași mari într-un ritm alert sau mergeți în sus și în jos pe niște scări. Creșteți ritmul cardiac. Exercițiile care vă accelerează ritmul cardiac asigură arderea rapidă a caloriilor și pierderea unde ați pierdut mai întâi grăsimea pe tot corpul, inclusiv pe burtă.

10 răspunsuri

Nu numai că îți poți arde grăsimea din burtă, dar de obicei pierzi grăsimea mai întâi când faci mișcare, indiferent de forma sau dimensiunea corpului tău. Țineți evidența kilometrajului.

🍀Cum scapi de burta? 10 solutii de dat burta jos - Eu stiu TV

Urmăriți-vă progresul urmărind timpul pe care alergați o milă. Pe măsură ce rezistența se îmbunătățește, veți vedea că timpul scade.

Aveți grijă la dureri la nivelul picioarelor inferioare. Dacă simțiți dureri la nivelul picioarelor inferioare atunci când alergați, probabil că puneți prea multă greutate pe exteriorul piciorului când îl puneți jos. Căutați o pereche de pantofi creați special pentru a remedia acest lucru. Nu exagera. Dacă tocmai începeți cu antrenamentele de fitness, încercați să mergeți de 3 ori pe săptămână și construiți de până la 4 ori când sunteți gata. Mersul în fiecare zi nu oferă corpului tău suficient timp pentru a-și reveni indicele glicemic studiu de pierdere în greutate a construi mușchi și poate duce la răniri.

Adăugați antrenament de forță. Puteți face antrenament de forță cu greutăți libere, mașini sau benzi elastice. Sari peste exercițiile abdominale - deocamdată.

Account Options

Efectuarea de exerciții abdominale sau ridicări vă va oferi mușchi puternici, dar probabil că nu îi veți vedea sub grăsimea din burtă. De fapt, exercițiile abdominale pot face stomacul să pară mai gros din cauza mușchilor.

În schimb, încercați aceste exerciții pentru a vă viza mușchii de bază: Fă podul. Așezați-vă în poziția de a face flotări.

întrebări similare

Lăsați-vă pe coate și țineți tot timpul ochii pe pământ. Contractează-ți abdomenul, imaginează-ți că mergi până la coloana vertebrală. Ridică-ți picioarele de pe podea, acum stai pe coate și unde ați pierdut mai întâi grăsimea de la picioare ca o scândură. Dacă faceți acest lucru, trebuie să vă mențineți fundul în jos și spatele drept.

pierdere în greutate pentru o femeie de 41 de ani pierderea în greutate știință milpitas

Păstrați această poziție cât mai mult posibil. Nu vă arcați sau arcați spatele, dar păstrați-l cât puteți de drept. Dacă ți se pare dificil la început, poți folosi genunchii ca suport.

Încercați să țineți cel puțin 30 de secunde și repetați exercițiul de 3 până la 5 ori.

la ce trebuie sa renunt ca sa slabesc va sta ups ajutor u pierde in greutate

Faceți genuflexiuni genuflexiuni. Stați cu picioarele la cm distanță și extindeți brațele înainte. Acum, coborâți șoldurile înapoi, ca și cum ați fi așezat.

pareri despre dieta indiana pierderea în greutate feminină înainte și după tumblr

Faceți patru seturi de 15 până la 20 de genuflexiuni. Întindeți laturile taliei. Rămâneți în picioare, cu picioarele depărtate de lățimea șoldurilor. Așezați mâna dreaptă pe șoldul drept și ridicați mâna stângă în sus, astfel încât palma să fie orientată spre dreapta.

Păstrați picioarele încă în centru și ajungeți peste cap cu mâna stângă, astfel încât să vă îndreptați partea stângă.

pierderea în greutate b3h 10 moduri de top de a pierde în greutate

Faceți acest lucru de 3 până la 5 ori pe fiecare parte. Partea 2 din 4: Începeți bine metabolismul Relaxa. Cercetările indică faptul că eliberarea de cortizol un hormon al stresului este legată de creșterea grăsimii din burtă. Iată câteva strategii pentru tratarea stresului de zi cu zi: Dormi suficient. Majoritatea adulților au nevoie de cel puțin 7 ore de somn pentru a funcționa corect.

Ia-ți timp să te relaxezi.

Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului

Chiar dacă sunt doar 15 minute în timpul pauzei de masă, luați un moment pentru a închide ochii, respirați profund și calm și uitați de grijile voastre.

Păstrați factorii de stres în afara dormitorului. Dacă este posibil, nu lucrați în dormitor.

Pagina principala Slăbiți mai întâi sau construiți mai întâi mușchiul?

Spune-ți că dormitorul tău este rezervat odihnei și relaxării și lasă-ți grijile să se dizolve de îndată ce pășești în acea cameră. Încercați să faceți Într-un studiu în care un grup de bărbați a fost rugat să-și reducă pașii zilnici de la aproximativ Cumpărați un pedometru și încercați să măriți numărul de pași pe care îi faceți în fiecare zi.

  • Sfaturi pentru a elimina rapid grăsimea
  • Herbaslim dove si compra
  • Cum să obțineți un stomac plat în 30 de zile - Sănătate -
  • Antrenament Ab 30 de zile Internetul este plin de articole care promit că puteți obține o burtă plată într-o săptămână.
  • Ceaiuri pentru a pierde în greutate într o săptămână
  • Slim jacket jacket

Luați scările în loc de lift. Mergeți în loc să conduceți.

Why there? După cum menționează Berin, "tu" nu te poți orienta acolo unde corpul tău pierde grăsime.

Ridică-te la fiecare 30 de minute și fă 30 de pași. Dacă aveți un loc de muncă sedentar, vedeți dacă puteți obține un birou cu o bandă de alergat. Treceți de la boabe rafinate pâine albă etc.