BENEFICIILE ALERGĂRII SPRINTULUI PENTRU A PIERDE ÎN GREUTATE - VIATA SANATOASA -

Sprint pentru a pierde grăsimea corporală

Conținutul

    Cu toate acestea, dacă continuați să mâncați sănătos și să faceți exerciții fizice în mod regulat, veți putea arde grăsimi, vă veți simți mulțumiți de corpul dvs. A calca Partea 1 din 3: Asigurarea unei diete sănătoase Mănâncă mai puțini carbohidrați. Multe studii arată că consumul mai puțin de carbohidrați este una dintre cele mai bune modalități de a scăpa destul de repede de excesul de grăsime corporală. Pentru a slăbi, puteți urma diferite diete, cum ar fi o dietă cu conținut scăzut de calorii, o dietă cu conținut scăzut de grăsimi sau o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

    Ghid de alergare Sprint pentru începători Pentru aceia dintre voi care nu au mult timp, dar totuși doresc să facă mișcare, puteți încerca sprintul. Avantajele sprintului sunt aceleași cu ciclismul sau alergarea pe distanțe lungi care pot arde grăsimea corporală.

    Avertizare Stomacul poate fi o zonă încăpățânată de a pierde grăsime. Deși nu puteți reduce grăsimile la fața locului, potrivit ExRx. Un antrenament transpirat arde calorii pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, transpirația produsă în timpul activității fizice și antrenamentele de intensitate moderată până la intensitate indică faptul că lucrați din greu și vă ardeți calorii pentru pierderea de grăsime.

    Sprintul este o modalitate pentru tine care dorește să piardă grăsimea corporală. Acest lucru poate fi observat la sportivii sprint care, în general, au un corp subțire, așa că mulți oameni încearcă să facă acest sport ceaiuri pentru slabit si detoxifiere a slăbi.

    Avantaje Sprint Running Iată câteva dintre sprint pentru a pierde grăsimea corporală sprintului pe care le puteți obține: Sprintingul antrenează aproape orice parte a corpului, inclusiv fesele, șoldurile, coapsele din spate, coapsele din față, vițeii, spre abdomen.

    pierdere de grăsime shaper

    Pe lângă arderea grăsimilor, sprintul este, de asemenea, benefic pentru creșterea ratei metabolice a organismului pentru câteva zile după efectuarea exercițiului. Consumul de oxigen post-exercițiu EPOC efect sau efectul post-antrenament menține arderea caloriilor chiar și după efectuarea exercițiului. Pentru cei dintre voi cărora nu le place halterofilia să vă strângă mușchii, sprintul poate fi o alternativă excelentă pentru a obține beneficii similare.

    Sprinturile sunt relativ ușor de făcut, deoarece tot ce aveți nevoie este un teren plat și antiderapant pentru a rula pe distanțe scurte.

    fda a aprobat medicamente de pierdere în greutate

    Alergătorii Sprint se vor obișnui să gestioneze adrenalina, respirația, forța musculară și capacitatea de respirație anaerobă din corpul lor. În acest sport de alergare, nu vi se cere să alergați la viteză maximă ca un atlet.

    pierderea de grăsime arată mai mare

    Pentru a arde mai multe calorii, sprinturile pot fi combinate cu alte exerciții cardio. Ghid de alergare Sprint pentru începători Dacă doriți să încercați acest sport, luați în considerare următoarele instrucțiuni, astfel încât să obțineți beneficiile optime ale sprintului: Înainte de a începe un sprint, încălziți-vă cu exerciții ușoare timp de cinci până la zece minute.

    Dacă vă simțiți mușchii sau articulațiile rigide sau dureroase, reduceți intensitatea sau viteza.

    t5 arzătoare de grăsime

    Apoi continuați să reîncălziți. Apoi, încetiniți timp de două minute în timp ce vă deplasați.

    cum să mi pierd grăsimea de pe șoldurile mele

    Puteți face jogging sau mers pe jos, în funcție de starea dvs. Apoi, reduceți intensitatea și odihniți-vă în timp ce vă deplasați încet timp de două minute. Apoi reduceți intensitatea și odihniți-vă din nou în timp ce rămâneți în mișcare timp de două până la patru minute.

    Obțineți motivația Exerseaza mai mult Nu există nici o îndoială că orice exercițiu este bun pentru dvs. Într-un studiu, cercetătorii au măsurat grăsimea abdominală la persoanele implicate în cantități diferite de exerciții fizice. Măsuri de precauție Vestea pe care trebuie să o antrenezi mai mult și mai greu pentru a scăpa de grăsime din burtă probabil că nu este cea mai bună veste pe care ai primit-o recent, mai ales că mulți dintre noi se luptă să obțină chiar și cantitatea minimă de exercițiu sugerată - ceva în jur de 30 de minute de moderată activitate pe zi. În plus, nu toți suntem echipați, fizic sau mental, pentru exerciții de mare intensitate, adesea cu un impact ridicat.

    Repetați întreaga serie de sprint de patru până la opt ori, în funcție de starea fizică și rezistență. Pentru început, puteți face o cursă sprint încet în funcție de abilitățile dvs. Faceți acest exercițiu de șase ori în două săptămâni pentru a obține beneficiile maxime ale sprintului.