Pierderea în greutate cu ajutorul arzătoarelor de grăsimi

Sesiunea de greutate a grăsimilor, Cum să câștigi în greutate și să pierzi grăsimea de pe burtă

HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp. Adică, în HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens.

Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport! Iată 15 exerciții HIIT care vor arde mai multe calorii în 4 minute decât ar face 60 de minute de cardio.

pierderea de grăsimi furnizori de frumusețe jimpness

Sa incepem. Iată un exemplu de rutină de încălzire. Rutină de încălzire Înclinarea capului - 1 set de 10 repetări Rotații ale gâtului - 1 set de 10 repetări Rotații ale umărului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Rotații ale încheieturii mâinii - 1 set de 10 repetări Rotații talie - 1 set de 10 repetări Rotația gleznei - 1 set de 10 repetări Degete de la picioare - 1 set de 10 repetări Lansare laterală - 1 set de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Crunch lateral în picioare - 1 set de 10 repetări Acum că ți-ai semnalat corpul să fie pregătit pentru un antrenament acerb, poți începe exercițiile HIIT.

ceai de slabit alevia tpu

Am proiectat un antrenament HIIT pentru tot corpul pentru planul de pierdere a grăsimii pe care îl puteți folosi. Este de 3 sesiuni, constând din 3 runde de HIIT timp de 30 de minute, care vă vor arde grăsimile ca niciun alt exercițiu.

Cum să câștigi în greutate și să pierzi grăsimea de pe burtă - Sănătate -

Să începem cu sesiunea 1. Sesiunea 1 HIIT Runda 1 Toate exercițiile HIIT pe care le faceți în sesiunea 1 ar trebui făcute de 3 ori în această ordine - 1 set de 10 repetări, 1 set de 15 repetări, 1 set de 20 de repetări.

Internetul este plin de bloggeri care oferă sfaturi de specialitate despre cum să reduceți grăsimea prin programe revoluționare ce vă vor transforma corpul după o săptămână sau două. Așadar, ați putea crede că arderea grăsimilor este un fleac, nu? De fapt, în realitate, există o mulțime de factori care trebuie luați în considerare atunci când vine vorba de reducerea grăsimii corporale.

De asemenea, finalizați toate exercițiile înainte de sesiunea de greutate a grăsimilor le repeta pentru a doua și a treia oară cu un număr mai mare de repetări.

Nu vă odihniți între exerciții.

Burpees Burpeele angajează toți mușchii din corpul tău. Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, ischișorii, miezul, pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, fesierii și latul.

Iată cum să faci un burpee. Pași Să presupunem o poziție parțială în gheață. Asigurați-vă că păstrați coloana vertebrală neutră, greutatea pe tocuri, umerii ciupiți pe spate, fesele împinse și brațele în față. Împingeți ghemuirea și atingeți podeaua cu ambele palme.

cum să pierdeți grăsimea de grăsime de sân

Sprijiniți corpul inferior extinzând picioarele în spate. Păstrați degetele de la picioare flexate pe podea. Faceți o împingere. Flectați coatele și atingeți podeaua cu pieptul și apoi reveniți la o poziție de împingere ghemuit.

sutien pierdere în greutate

Faceți o săritură de broască aducând ambele picioare lângă palmele dvs. Durată: minute 2. Genunchi înalți Shutterstock Obiectivul principal al acestui exercițiu este de a vă pune genunchii cât mai sus. Acest HIIT va arde cu siguranță o mulțime de calorii. Țintă: abdominale inferioare, quads, hamstrings, flexori ai șoldului, glute și viței. Iată cum să faci genunchii înalți.

ENERGIZARE ȘI HIDRATARE

Pași Stai drept. Păstrați picioarele la lățimea umerilor și priviți drept înainte. Săriți, aduceți genunchiul drept în sus și așezați piciorul drept înapoi pe podea.

Săriți și aduceți genunchiul stâng în sus și așezați piciorul stâng înapoi pe podea. Faceți acest lucru alternativ și la viteză mare. Ar trebui să pară că faci jogging la fața locului, cu excepția faptului că genunchii sunt mai înalți. Puteți menține brațele întinse în fața dvs.

are oboseala cronică vă face să pierdeți în greutate

Durată: 2 minute 3. Arde o cantitate imensă de calorii sesiunea de greutate a grăsimilor lucrează la următorii mușchi. Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, hamstrings, aductorii, flexorii șoldului, glute și miez.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Iată cum puteți face salturi împărțite sau sărituri lunge. Pași Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Puneți piciorul stâng în față, mențineți coloana vertebrală dreaptă, flectați genunchii și coborâți.

Femurul piciorului drept ar trebui să fie perpendicular pe podea.

Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul drept în față, cu femurul stâng perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul stâng în față. Faceți acest lucru la o intensitate mai mare. Faceți fiecare exercițiu timp de 45 de secunde și faceți o pauză de de secunde între fiecare exercițiu.

Creste de sărituri în sus și în afară Shutterstock Jacks-urile sunt distractive și neobositoare. Și o mică modificare le poate face exerciții HIIT sau anaerobe.

Avertizare Pentru a pierde grăsimea abdominală, trebuie să pierdeți grăsimea corporală, deoarece nu este posibilă reducerea punctelor, notează Consiliul American pentru Exerciții. Acest lucru poate fi o provocare atunci când încercați să câștigați masa musculară în același timp.

Ţintă: Vițeii, quads, hamstrings, adductori, flexori ai șoldului, glute, umeri, laturi și miez. Iată cum puteți face cricuri de sărituri separate. Pași Stai sesiunea de greutate a grăsimilor, cu picioarele la distanța șoldului și umerii relaxați.

Uită-te drept înainte. Săriți și mișcați ambele picioare lateral.

tumora provoacă pierderea în greutate

În același timp, mișcați-vă mâinile din părți spre cap. Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de pornire. Săriți și mișcați ambele picioare lateral și deplasați simultan mâinile din părți în față. Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de plecare.

Pierderea în greutate cu ajutorul arzătoarelor de grăsimi - High Energy

Durată: 45 sec [Citește: Cum ajută săritorii să scadă în greutate] Odihnă - sec 5. Alpiniști de munte Shutterstock Vrei să-ți modelezi nucleul? Faceți alpiniști. Iată care sunt mușchii primari și secundari la care lucrează acest exercițiu. Ţintă: Abs inferioare, abdominale superioare, oblici, umeri, triceps, laturi, hamstrings, glutes, quads și gambe.

Barry Allen: Puteți sugera o rutină de exerciții pentru a câștiga mușchii și pentru a reduce grăsimea.

Iată cum să faci alpiniști. Pași Intră în poziția de scândură.

  • Mod natural simplu de a pierde grăsimea buricului
  • Это совершенно нормально, - сказала Николь.
  • Pierderea în greutate autopsy
  • Спросил .
  • Pierde ultimele 10 kilograme
  • Pierderea în greutate taylor swift

Așezați-vă mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor și păstrați nucleul angajat. Trageți genunchiul drept, spre piept, fără a ridica șoldurile.

Aduceți piciorul drept înapoi în poziția sa și trageți genunchiul stâng spre piept. Aduceți piciorul stâng înapoi în poziția sa. Faceți acest lucru la o viteză mai mare fără a vă ridica șoldurile. Durată: 45 sec 6. Salt de frânghie Shutterstock Săritul cu frânghia este un antrenament excelent pentru tot corpul. Iată care sunt mușchii la care lucrează acest exercițiu. Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor, abductor, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, biceps și miez.

IMC ca modalitate de a cunoaște mușchiul corect și greutatea oaselor:

Iată cum puteți sări coarda. Pași Stai drept cu picioarele mai mici decât lățimea șoldului. Țineți capetele frânghiei și țineți coatele aproape de trunchi. Începeți cu salturi de frânghie normale. Schimbați aceste salturi normale în salturi cu un singur picior. Alternează între picioarele tale dreapta și stânga.

Schimbați, săriți înainte și înapoi câteva secunde. Din nou, schimbați, săriți la stânga și la dreapta timp de câteva secunde.