Descrierea antrenamentului

Rep tempo pentru pierderea de grăsimi. Cum să scapi de grăsime în jurul gâtului / Sport și fitness | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Mergeți din nou și creșteți! Brațele tale spun lumii că ridici. Această listă principală de antrenamente cu brațe ucigașe de la cei mai mari antrenori din lume vă va oferi rezultatele pentru a transmite tare și clar! În anii mei de culturist, antrenor și patron de sală, am strâns multe antrenamente pentru brațe. Acestea sunt cele pe care le-am găsit în mod sistematic obțin cele mai bune rezultate.

Iar prin rezultate, mă refer la creștere.

poți să pierzi greutatea cu tenis de masă

Acestea sunt unele dintre cele mai bune rutine de cultură simplă din istorie și toate sunt garantate pentru a vă face să arătați fără mâneci. Selectați trei exerciții, fiecare cu o strângere diferită: pronunțat palmele în josneutru palmele se înfruntă între ele și supinat palmele în sus.

femeie ocean slimming cami

În general, cea mai slabă strângere este antrenată mai întâi și cea mai puternică ultima, dar ordinea exercițiilor poate fi modificată pentru o varietate și o dezvoltare echilibrată. Aș recomanda totuși să rămâneți cu aceeași secvență pe durata fiecărui ciclu de antrenament.

Multi-Grip Triset de rutină 1 Triset: 3 seturi Curba inversă cu șiret repetări Hammer Curls repetări 2 Triset: 3 seturi Triceps cu prindere inversă Pushdown repetări Rep tempo pentru pierderea de grăsimi Triceps - atașament pentru coarde repetări Triceps Pushdown repetări Rutina cu mai multe unghiuri este similară cu rutina cu mai multe prinderi, cu excepția faptului că în loc să variați poziția sau prinderea mâinii, variați unghiul articulației.

Cu alte cuvinte, slabirea falsa reprezinta pierderea in greutate, nu din rezervele de grasime, ci din masa muscular sau din retentia de apa. Multe diete rapide au ca efect slabirea falsa. Te amagesc prin pierdere rapida de kilograme, insa imediat ce dieta inceteaza, te ingrasi la loc. Asta nu e o noutate, toti cunoastem ingrozitorul efect yo-yo, insa putini stiu cu exactitate, motivele pentru care acest efect apare in urma dietelor rapide.

De exemplu, un favorit multi-unghi unitar pentru triceps este extensiile EZ-bar efectuate la bărbie, frunte și în spatele capului ca un triset.

Aceasta este multi-unghiulară, dar nu funcționează pe deplin toate cele trei poziții ale flexiunii, deoarece acestea sunt doar mici variații ale unghiului. Există două moduri de a efectua această rutină.

O modalitate este să faci toate cele trei exerciții la rând cu zero repaus între exerciții. Acest lucru este intens și produce rezultate, dar vă va compromite kilogramele.

Noțiuni de bază

Soluția Poliquin la problemă este introducerea simplă a unei pauze de 10 secunde între fiecare exercițiu, care permite utilizarea încărcărilor puțin mai mari. Tot ce pot spune este că Ian sau cine a inventat inițial acest ucigaș biceps ar trebui să obțină o medalie pentru asta! Încercați și aflați de ce.

Efectuați 10 repetări pe set, trisete, secunde între exerciții. Rutina unilaterală a bicepsului Multi-Grip 1 Triset: 3 seturi Zottman Curl 10 repetări One Bra Dumbbell Curl Predicator 10 repetări Preacher Hammer Dumbbell Curl 10 repetări pe braț Aceasta este o ușoară variație pe care am folosit-o cu succes în comboana criminală de mai sus.

Tot ceea ce am făcut a fost să întorc ordinea exercițiilor două și trei, să înlocuiesc bucla cu ganterele pentru un ondulator Zottman la exercițiul numărul unu și să adaugi un negativ forțat pe buclele din spate folosind mâna opusă. Intervalul de reprezentare este puțin mai scăzut: repetări pe set, cu o greutate puțin mai grea.

Efectuați 3 trisete fără odihnă între exerciții și fără repaus între brațele de comutare. Rutina unilaterală a bicepsului Multi-Grip 2 1 Triset: 3 seturi Curlă inversă cu gantere în picioare repetări cu rezistență la negativ Preacher Hammer Dumbbell Curl repetări pe braț Un braț cu gantera de predicator Curl repetări pe braț Aceasta este o variantă a faimosului curs "Arma echilibrată" a lui Vince Gironda.

Păi, rușine pentru mine, dar după ce am încercat toate programele lui exact așa cum mi-a spus, nu am putut rezista să experimentez.

Această rutină constă din trei perechi de superseturi realizate pentru 6 seturi de 6 repetări fiecare. Nu este permisă repaus între exerciții.

scadere in greutate fara motiv

Luați 90 de secunde de repaus după fiecare suprapunere. Cursul inițial al lui Vince a sugerat să faci această rutină de trei ori pe săptămână. Am testat diferite frecvențe și am obținut cele mai bune rezultate făcând această rutină o dată la zile și nu aș recomanda mai mult de două ori pe săptămână.

Antrenament 1: Piept Si Spate (Săptămâna 1)

Rutina de echilibrare a armelor echilibrate 6x6 1 Superset: 6 seturi Predicator Curl 6 repetări Glisați bucla 6 repetări 2 Superset: 6 seturi Extensie aeriană Triceps cu repetări Rope 6 Minciuna triceps Apăsați 6 repetări 3 Superset: 6 seturi Palms-Up Barbell Curl pe o băncă 6 repetări Glisați bucla 6 repetări Când efectuați programul clasic 8 seturi de 8 Vince Gironda, selectați numai unu exerciții pe o parte a corpului și vă antrenați jumătate din corp în fiecare sesiune, aproximativ 5 exerciții pe antrenament, pentru un total de 40 de seturi.

Efectuați antrenamente pe săptămână și fiecare mușchi este antrenat nu mai mult de două ori pe săptămână. Focalizarea mentală și menținerea tempo-ului sunt elemente obligatorii. Odihna trebuie menținută la 30 de secunde sau mai puțin, în cele din urmă scăzând până la 15 secunde între seturi. Pe un ritm de la 6 secunde per sushi arde grăsimea, fiecare set va dura doar 48 de secunde; prin reducerea intervalelor de odihnă până la 20 de secunde, veți termina fiecare 8 seturi de 8 repetări în 9 minute.

Cu 5 exerciții, adică 40 de seturi pe antrenament în doar 45 de minute! Acest lucru este determinat în mod aerobic și care provoacă hormoni de creștere și, prin utilizarea exercițiilor compuse de exemplu, ghemuit în picior, rânduri rep tempo pentru pierderea de grăsimi spateaceastă rutină poate arde, de asemenea, o cantitate extraordinară de grăsime corporală.

cum funcționează planul

Puțin sau deloc este necesară o muncă suplimentară de cardio pentru acest program. Volumul de antrenament: 8 seturi din 8, de bază 1 gantere Bicep Curl 8 seturi, 8 repetări la tempo, palmele orientate în sus 2 Press-Grip Barbell Bench Press 8 seturi, 8 repetări la tempo, cu bară sau EZ-bar Aceasta este variația pe cele 8 seturi de 8 de rutină pe care Vince Gironda le-a oferit culturistilor de elită și talentat genetic, precum Mohammed Makkawy. Acest program este realizat pe o divizare de 3 zile sau 4 zile, astfel încât să vă puteți concentra doar pe două părți ale corpului pe sesiune.

Tempos poate fi puțin mai rapid, cum ar fi sauîn acest program cu volum mai mare. Acest lucru vă permite să completați antrenamentul în de minute sau cam așa ceva. De asemenea, puteți încerca antrenamente de 30 de minute constând din două exerciții pe grup de mușchi, 8 seturi de 8 repetări pe exercițiu; experimentați cu conceptul.

Pregătirea volumului: 8 seturi din 8, avansare 1 glisare glisantă 8 seturi, 8 repetări 2 Inclinați halte de curb 8 seturi, 8 repetări 3 bucle de ciocan 8 seturi, 8 repetări 4 Bancuri cu barilă de tip Close-Grip Apăsați 8 seturi, 8 repetări 5 Presă pentru bănci Barbell - Grip mediu 8 seturi, 8 repetări 6 Extensie de tricep cu gantere culcare 8 seturi, 8 repetări 7 Dips - Triceps Versiunea 8 seturi, 8 repetări Acest program a fost inițial promovat de Vince Gironda.

După ce a fost introdus inițial, 10x10 rep tempo pentru pierderea de grăsimi stins din popularitate în favoarea a 3 seturi de 3 exerciții. Acest lucru s-a datorat în mare parte plictiselii și credinței că un singur exercițiu nu a fost suficient pentru o dezvoltare completă.

Cu toate acestea, 10 seturi din 10 vor coșua complet un întreg grup de unități motorii din eforturile repetate pe același exercițiu, ceea ce duce la câștiguri extraordinare de dimensiuni musculare. Pur și simplu selectați un exercițiu per grup de mușchi și efectuați 10 seturi de 10 repetări. Este important să folosiți aceeași greutate pentru fiecare set.

Nu vă veți antrena către eșec sau veți utiliza tehnici de extensie setată sau de intensitate ridicată, cum ar fi negative sau repetări forțate.

Acest lucru va necesita să selectați o greutate care este aproximativ 60 la sută din maximul dvs.

  1. 170 lbs femeie pierdere în greutate
  2. Torch Fat Fast cu antrenament de timp termogen | Sanatatea barbatilor - Fitness -
  3. Incineratorul de grăsimi 8 săptămâni de antrenament de ardere a grăsimilor
  4. Pierdere în greutate de la 175 la 145

Odihnește 90 de secunde între seturi și menține un ritm constant pe fiecare rep și un interval de repaus constant între fiecare set. Vei lucra două sau trei părți ale corpului pe antrenament pe o despărțire de 3 sau 4 zile.

eco slim minciuna

Fiecare grup muscular trebuie antrenat o dată la zile. Pregătirea volumului: 10 seturi din 10 1 Superset: 10 seturi Înclinarea ganterei Curl 10 repetări Înclinați Barbell Triceps Extensie 10 repetări Acest program combină elemente din două dintre cele mai bune tehnici de culturism din toate timpurile: picături și supersete. Selectați două exerciții pentru aceeași grupă musculară și efectuați fiecare pentru repetări, fără repaus.

Rapid mai puțin de 10 secunde de repaus reduceți kilogramul apucați un set mai ușor de gantere și repetați supersetul încă de două ori. Odihnați-vă încă de secunde și repetați încă o dată cel mult de două ori dacă sunteți un consumator. Opțional: O scurtă odihnă de 10 secunde între superseturi permite o anumită recuperare a forței, astfel încât să vă puteți menține kilogramele în sus, și atenuează o parte din arsurile de acid rep tempo pentru pierderea de grăsimi care v-ar putea împiedica să faceți 6 seturi la rând.

Efectuați două sau trei superseturi ponderile date sunt doar exemple. Superseturi Drop 1 Superset: seturi Bucle de ciocan repetări 40 lbs.

Pagina principala Planul de trei luni pentru pierderea de grăsime Scăderea excesului de greutate este bună. Scăderea greutății și ridicarea mușchilor este mai bună. Acest antrenament de trei luni pentru pierderea grăsimii este conceput pentru a vă transforma din grăsime în a se potrivi în 90 de zile. Imparte asta Creați un feed personalizat și marcați preferatele. Ai deja un cont?

Gantă Bicep Curl repetări 40 lbs. Gantă Bicep Curl repetări 35 lbs.

pierdere în greutate mesa arizona

Gantar Bicep Curl repetări 30 lbs. Larry Scott a fost primul Mr. Olympia, iar pretenția lui faimoasă a fost cel mai minunat set de biceps și triceps pe care lumea culturismului îl văzuse vreodată. Aparatul preferat pentru construirea brațelor lui Larry Scott a fost banca predicator-curl, care îi poartă și numele: banca Scott-curl.

succesul cu sfaturi de pierdere în greutate

Larry credea că tricepsul crește cel mai bine cu supersetele și bicepsul crește cel mai bine cu trisetele și cine o să se certe cu el? Rutina lui preferată de biceps a fost un triset efectuat pe banca predicatorului și o combo supraset pentru triceps. Rutina preferată a brațului lui Larry Scott 1 Triset: seturi Prelucru cu două brațe Curl 6 predici Predicator Curl 6 repetări 2 Superset: seturi Bancuri cu barilă de tip Close-Grip Apăsați 6 repetări Cablul de prelucrare a cablurilor Extensie a tricepsului 6 repetări Pre-epuizarea este o tehnică popularizată de Robert Kennedy de la Muscle Mag International.

Supersetele de pre-epuizare se efectuează prin selectarea unui exercițiu de izolare și urmarea acestuia cu un exercițiu compus, fără repaus între cele două. În cazul bicepsului, alegerea naturală a exercițiului compus este bărbie-ul strâns.

The Body Fat Blaster 8 săptămâni până la un fizic rupt

Volumul dvs. Selectați patru exerciții și efectuați fiecare exercițiu cu un suport diferit RM. Aceste exerciții nu sunt înlocuite. Intervalele de repaus între seturi sunt de de secunde. Două seturi ar trebui să fie suficiente pentru majoritatea oamenilor, trei seturi max.

Don Ross '4-Rep System 1 1 Inclina gantera Curl seturi, 6 repetari 2 Ciocane Ciocane seturi, 8 repetări 3 Curlă predicator seturi, 12 repetări 4 Curba de bară cu prindere apropiată pe scripetă înaltă seturi, 20 repetări 5 Bancuri cu barilă de tip Close-Grip Apăsați seturi, 6 repetări 6 Declină presă de gantere Apăsați de la presă la extensia cu gantere.

În ambele cazuri, seturile de reprezentare mai grele, mai mici, sunt primele și seturile de rep mai mari.