1. Decide să faci o schimbare.

Pierdere în greutate 220 de lire sterline

2. Rămâneți pozitiv.

Cum se maximizează arderea caloriilor Dacă obiectivul dvs. Pierdere în greutate 220 de lire sterline sfaturi despre câte calorii veți arde pe banda de alergat, precum și despre cum să vă maximizați antrenamentul pentru a vă forma și a pierde acele kilograme neplăcute.

Bacsis Nu este realist să slăbești 60 de kilograme într-o lună, dar cu exerciții fizice regulate și o dietă cu restricții calorice, vei deveni în cele din urmă mai slab.

Ce este o dieta sanatoasa de pierdere in greutate dupa nastere? Pierzând o cantitate atât de scăzută și constantă pe săptămână ușurează menținerea greutății. Care este cheia pentru pierderea în greutate în siguranță? Cheia pentru pierderea in greutate in conditii de siguranta este sa te exerciti zilnic, sa mananci o dieta bogata in grasimi, bogate in carbohidrati, sa mananci zilnic micul dejun si sa pastrezi o dieta bogata in greutate si dieta.

Pe lângă reducerea caloriilor, încercați să vă antrenați 30 de minute până la o oră în fiecare zi pe banda de alergat pentru a pierde în siguranță 1 până la pierdere în greutate 220 de lire sterline kilograme pe săptămână.

Sfaturi de pierdere în greutate de 60 de kilograme "Trebuie să slăbesc 60 de kilograme într-o lună!

Video: Gunoiul 2021, Iunie

Angajarea de a pierde în greutate este adesea primul pas pentru o viață mai sănătoasă. Dacă obiectivul dvs.

pierdere în greutate 220 de lire sterline 3 săptămâni pierdere în greutate lifesum

O rată sănătoasă de scădere în greutate este de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, afirmă Clinica Mayo. O kilogramă de grăsime este egală cu 3. Dacă pierdeți 2 kilograme pe săptămână conform recomandărilor, vă vor dura aproximativ șapte luni pentru a obține o pierdere în greutate de 60 de kilograme.

pierdere în greutate 220 de lire sterline greutatea ușoară pierde trucuri

Pierderea atât de multă greutate într-o lună nu este realistă sau sigură. S-ar putea să fiți tentați să continuați dietele accidentale pentru a slăbi mai repede, dar s-ar putea să o recâștigați odată ce ați revenit la alimentația normală.

pierdere în greutate 220 de lire sterline gc slimming cafea

Angajamentul pe termen lung este cheia. Fă ca alimentația sănătoasă și exercițiile fizice să facă parte din stilul tău de viață pentru a obține rezultate de durată.

Words at War: Mother America / Log Book / The Ninth Commandment

Efectuarea de exerciții fizice regulate, cum ar fi mersul pe jos sau alergarea pe bandă este o parte importantă a pierderii în greutate, dar și reducerea caloriilor contează. Liniile directoare dietetice pentru americani recomandă tăierea a până la de calorii pe zi și angajarea în exerciții regulate pentru a pierde în siguranță 1 până la 1,5 kilograme pe săptămână. Calorii arse pe o bandă de alergat Scopul exercițiului este de cel puțin 30 de minute pe zi, recomandă Clinica Mayo.

Este posibil să trebuiască să vă exersați mai mult pentru a vă îndeplini obiectivul de slăbire de 60 de kilograme, mai ales dacă nu urmați o dietă hipocalorică.

Câte calorii arzi pe banda de alergat depinde de mai mulți factori, inclusiv cât de mult cântărești și efortul depus, spune American Council on Exercise.

pierdere în greutate 220 de lire sterline p57 pierderea în greutate

Cu cât cântăriți mai mult, cu atât ardeți mai multe calorii. Luați în considerare utilizarea calculatorului lor online pentru a vedea câte calorii sunt arse în timpul diferitelor activități pentru greutatea dvs. Iată câte calorii vei arde pe banda de alergat într-o oră dacă cântărești de kilograme: Mers 2,0 mph : Alergare 5 mph; mile mile : Alergare 6 mph; mile mile : Alergare 10 mph; 6-mile mile : 1.

1. Am cumpărat un jurnal alimentar (și l-am folosit de fapt!).

Ei recomandă să puneți înclinația pe banda dvs. Dacă puteți trece de la mers pe jos la jogging, puteți arde mai multe calorii în mai puțin timp. Setați viteza pe banda de alergat, astfel încât să mergeți într-un ritm alert sau să alergați. Ritmul trebuie să fie suficient de rapid pentru a vă crește ritmul cardiac. Potrivit Asociației Americane a Inimii AHAeste necesar să vă scăpați vârsta de la pentru a găsi ritmul cardiac maxim în timpul exercițiului.

Dacă aveți 40 de ani, ritmul cardiac maxim este de de bătăi pe minut. Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept pentru a ține evidența. Utilizați graficul de pe pagina AHA pentru mai multe informații despre găsirea ritmului cardiac vizat.

Recomandat

Cum se maximizează arderea caloriilor Este important să vă maximizați arderea caloriilor pe banda de alergat pentru a vă îndeplini obiectivul de slăbire. Adăugarea unei pante în timp ce mergeți vă va forța mușchii să lucreze mai mult și să vă crească ritmul cardiac, ducând la mai multe calorii arse.

De asemenea, puteți purta o vestă ponderată sau puteți ține greutăți ușoare pentru a vă crește consumul de energie. Citeste mai mult: Bateți plictiseala și torța grasă cu acest antrenament de 40 minute de bandă de alergat Incorporați în rutină un antrenament cu bandă de alergare de intensitate mare HIIT.

Cu acest antrenament, vă variați ritmul în funcție de perioadele de odihnă și intensitate schimbând înclinația și viteza.

pierdere în greutate 220 de lire sterline dieta 7 zile legume

Pentru a începe, verificați antrenamentul nostru HIIT de 25 minute.