Cerealele noastre pentru micul dejun ne îngrașă? Poate.

Pierde greutatea cu kashi go lean

Proteinele alimentează procesul de construire a mușchilor, ameliorează foamea și pot ajuta la prevenirea obezității, diabetului și bolilor de inimă.

pierde greutatea cu kashi go lean

Și în timp ce majoritatea dintre noi știm despre cel puțin unele dintre aceste pierde greutatea cu kashi go lean, puțini dintre noi mănâncă cantitatea adecvată. În timp ce unii dintre noi mănâncă prea multă proteină ceea ce poate duce de fapt la greutate câştigcei care aderă la dietele vegane și vegetariene ar putea suferi de fapt de o deficit de proteine.

Pentru a se potrivi și mai multor proteine, le puteți mânca și pe acestea gustări bogate în proteine intre mese. Deci, dacă le spargeți trei într-o tigaie cu un sfert de cană de brânză americană mărunțită, veți obține un total de 23 de grame de proteine înainte de a vă lustrui măcar ceașca zilnică de java!

20 de moduri de a obține 20 de grame de proteine ​​la fiecare masă

Dacă nu sunteți un fan al brânzei, adăugați câteva linguri de iaurt grecesc la amestecul de ouă crăpate pentru a face ouă amestecate mai pufoase. Încă flămând?

Happy Holigays - Intro + Kashi Go Lean/ Luci Furr

Așezați-vă pe niște fructe de pădure sau pe un măr pielea pe! Pentru a obține o lovitură de fibră pentru a vă menține plin și mulțumit până la ora prânzului.

Completați recipientul cu niște fructe și nuci proaspete pentru o mai multă dulceață și crocant. Pentru un plus de dulceață și aromă, folosiți o mică miere de picurare și câteva shake-uri de scorțișoară.

Ezekiel Cereal vă va face să renunțați la starea de așteptare

O lingură standard are aproximativ 18 până la 35 de grame de proteineastfel încât să puteți fi siguri că veți atinge marca nutrițională. Pentru a face vasul din imaginea de mai sus, așezați două felii de pâine Pâine Ezechiel pe o farfurie, acoperiți fiecare cu un sfert de cană de brânză de vaci cu conținut scăzut de sodiu, apoi presărați cu ½ lingură de semințe de chia și piper măcinat după gust.

Completați brânza cu un sfert de avocado, apoi condimentați cu o altă praf de piper. Asta e! Vorbiți despre o modalitate ușoară de a vă bate dimineața 20 grame de proteine citat.

Vorbește despre un ușor și idee sănătoasă de mic dejun!

pierde greutatea cu kashi go lean

Încercați budinca de semințe de chia. Și ca să nu mai vorbim, există o mulțime de moduri diferite de a aromă o rețetă de bază, care garantează practic că nu vă veți obosi niciodată papilele gustative.

Cele mai bune 13 cereale sănătoase pentru micul dejun pentru slăbit

Pentru a bate o porție, combinați 3 linguri de semințe de chia, o ¾ cană de lapte de vacă, 1 lingură de sirop de arțar și o ¼ linguriță de vanilie într-un borcan cu capac.

Acoperiți recipientul, agitați-l și lăsați-l să se răcească peste noapte. Dimineața completează budinca cu o cană de migdale șlefuite și fructe la alegere.

Acest combo simplu, dar gustos, vă va oferi 24 de grame de proteină și 6 grame de fibre de umplutură pentru de calorii! Nu devine mult mai bun decât atât. Este cel care este umplut cu un ou fiert tare, brânză cheddar, pâine cu musli, mere, struguri și unt de arahide.

pierde greutatea cu kashi go lean

În timp ce ne place combo-ul bogat în proteine, o cutie costă 5,75 USD. În plus, scade puțin sub obiectivul de 20 de grame. Pentru a crește proteina și a economisi niște bani, creați-vă propria smorgasbord acasă.

Apăsați pe o bucată de fruct pentru mai multe fibre și nutrienți suplimentari.

Fir: Am o întrebare despre pierderea în greutate prin consumul de fibre.

Câteva modificări simple, cu toate acestea, pot ridica serios calitatea nutrițională a prânzului. Comercializați dulceața pentru felii proaspete de căpșuni, adăugați un strop de chia la două linguri de unt de nuci și întindeți-l între pâine. Nu este prea ponosit pentru o bază de joacă! În timp ce un sandviș cu de calorii umplut cu nutrienți ar trebui să fie suficient pentru a vă umple, puteți oricând asorta vasul pierde greutatea cu kashi go lean o brânză Horizon Organic String pentru încă 80 de calorii și 8 grame de proteine.

Pentru a crea un smammy cu 23 de grame de nutrienți care repară mușchii, puneți 2 uncii de ton sans mayo!

Cafea pentru pierderea de grăsime

Și două felii de roșie pe o felie de pâine prăjită Ezekiel și puneți-o în cuptorul cu microunde timp de 15 până la 20 de secunde pentru a obține brânza toată topită. Împerecheați sandvișul cu față deschisă cu o bucată de fructe sau o salată laterală pentru câteva fibre și vitamine suplimentare.

Doriți să vă scufundați lingura în timpul săptămânii? Cel mai sigur mod de a vă aduce chiliul la și de la birou este într-un termos. Pentru a vă asigura că topping-urile și suplimentele nu se udă, împachetați-le pe lateral. Pur și simplu lingurați 2 uncii de pui la grătar, 2 linguri de fasole neagră, felii de ardei și ceapă și o lingură de salsa într-o frunză mare de salată română sau două - și bucurați-vă!

pierde greutatea cu kashi go lean

De asemenea, puteți arunca câteva felii de avocado deasupra pentru o doză suplimentară de grăsimi sănătoase. Unul dintre felurile noastre preferate de tempeh este o salată care combină alternativele de carne cuburi cu kale, grapefruit, avocado și migdale mărunțite. Dacă folosești 1,5 cani de verdeață, 4 uncii de tempeh gătit și ¼ cană de migdale, îți vei atinge obiectivul de 20 de grame, fără probleme. Asociați-l cu un bob integral cum ar fi quinoa sau orez brun și câteva legume pentru un cină bine rotunjită.

Pentru a face rețeta noastră, puneți un Ezekiel de 6 inci sau tortilla cu cereale integrale pe o tigaie și lăsați-o să se încălzească puțin.

Pierderea greutății kashi devine slabă. Cum slăbesc iarna - Lorem Nullam Justo Inceptos

Apoi, adăugați 1 uncie de cheddar alb, 3 linguri de fasole de canelini și ½ cană de kale mărunțită. Îndoiți regim de slabit în jumătate, apăsați în jos și gătiți timp de minute pe fiecare parte sau până se rumenesc. În timp ce quesadilla gătește pe aragaz, combinați 4 linguri de câmpie iaurt grecesc cu 2 linguri de sos de grătar cu conținut scăzut de zahăr într-un castron mic.

Cerealele noastre pentru micul dejun ne îngrașă? Sunt puține lucruri pe care le iubesc mai mult decât un castron imens Cereale de pâine prăjită de scorțișoară. Bunătatea de zahăr cu scorțișoară-y de deasupra acelor pătrate este mai bună decât, bine. Problema este că un castron de scorțișoară cu scorțișoară sau aproape orice altă cereală, de altfel poate face mai multe daune decât bine. Nu rămânem la o singură porție.

În timp ce orezul brun are doar 5 grame de proteină per cană, teff poartă 10 în aceeași dimensiune de servire. Și nu numai asta, boabele integrale ușoare și nuci conțin 30 la sută din fierul zilei și de patru ori mai mult calciu decât quinoa.