Cum să setați obiectivele de scădere în greutate

Obiective de pierdere în greutate

Simți că tragi cu dintii de ține să te redresezi când te simți învinsă, poate dezamăgită, iar obiectivul tău de a pierde încă 10 kilograme dintr-o dată nu mai pare atât de important sau atât de urgent. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară Soluție: Fă o viziune clară asupra obiectivului tău.

Obiective mici de pierdere în greutate

Care este obiectivul din spatele obiectivului? Trebuie să meargi mai adânc decât obiectivul scăderii în greutate. Vrei să poți ține pasul cu copiii tăi? Cum să slăbești în 3 luni Vrei să fii un exemplu bun?

Exemplu obiective de pierdere în greutate

Să nu mori de diabet de quemador de grasa grăsime arzător avansat o vârstă fragedă? Vrei să ajungi o bătrânică energică care se bucură de nepoții ei și nu își chinuie familia zăcând la pat? Vrei să ai o obiective de pierdere în greutate de fier?

obiective de pierdere în greutate

Scrie pe o hârtie cât mai multe, recomand minim 20, chiar dacă va fi puțin greu, dar le găseșți sigur. Recunoaște efectele pozitive ale unei alimentațîi sănătoase în slăbit.

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate

Cum te face să te simți? Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători Cum se aliniază acest lucru cu obiectivul obiectivele din spatele obiectivului de a slăbi? Privind mâncarea în această perspectivă te va ajuta să construieșți o relație respectabilă și sănătoasă cu alimentele.

Acceptă-ți imperfecțiunile.

obiective de pierdere în greutate

Acestea sunt momentele în care înveți cel mai mult, mulțumește pentru ele! Încetează să te mai simți jenată de ce vor zice sau crede ceilalți despre ține.

Obiective pe termen lung de pierdere în greutate. 1. Stabiliți obiectivele drepte

Atunci când îți vei traspune obiectivul de slăbit în cât mai multe arii ale vieții, vei conștientiza toate benefiiciile pe care le vei avea slăbind, iar asta îți va oferi energie și nerăbdare să ajungi acolo. Iar dacă la toate acestea mai adaugi și plăcerea de a te transforma de la o zi la alta, de a deveni mai bună, atunci lipsa motivației va fi de domeniul trecutului.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Te simți vinovată și, în loc să revii mai bună, mai puternică, lași acest lucru, sau această scuză, să influențeze ce mânci pentru tot restul zilei, sau zilelor ce urmează, și trisatul se accentuează.

Soluție: Recunoaște că este o diferența uriașă între a mânca pentru a te hrăni și a mânca din obiective de pierdere în greutate, indiferent dacă încerci să slăbeșți sau nu.

Stabiliți obiective SMART pentru pierderea în greutate

Crezi totuși în instinctele tale. Dacă dorești cu ardoare ciocolată, mănâncă, nu te abține, fă-ți pofta până la capăt, nu te abține, simți că mai vrei, că mai poți, atunci mănâncă, dar când faci asta să fii conștientă. Gândește-te mereu ce îți oferă ciocolată, cum te face să te simți, ce amintiri ai din copilăriei când mâncai ciocolată, cum îți simți corpul acum când mănânci, dar la 30 de minute după, care este starea ta de spirit?

Dacă vrei să slăbești, nu va trebui să te simți restricționată de la mâncare! Profită de pofta pentru a exersa, pentru a experimenta, pentru a deveni mai bună.

Un echilibru între o alimentație corectă și psihic este singură slăbit slovacia de a obține rezultate pe termen lung. Trișatul este o poftă pe care nu ai mai putut să o țîi în frâu pentru că are rădăcini putenice. Nu încerca să te lupți cu pofta ci să te folosești de ea. Doar așa vei putea atinge libertatea.

Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate

De ce să mai încerci? Soluție: Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să recunoșți ceea ce nu a avut efect, și anume: urmatul unei DIETE. Trebuie să abordezi pierderea în greutate nu ca dietă, ci ca un proces. Trebuie să găsești un drum de mijloc, flexibil, pentru că tu ești responsabilă acum de nutrienții pe care îi dai corpului, de testele legate de pofte pe care alegi să le faci, de discuțiile tale interioare și așa mai departe.

Cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate

În plus, nu te judeca! Suntem cei mai răi critici ai noștri. Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa.

Ai de gând să lași trecutul să te definească? Schimbă-ți gândirea după aceste recomandări și abordeaz-o într-un mod cum să-ți faci obiective mici de pierdere în greutate, mai puțin agresiv.

obiective de pierdere în greutate

Gândul la pierderea în greutate înseamnă că trebuie să renunți la alimentele preferate și nu ești sigură dacă vei face acest sacrificiu final. Soluție: Bun!