L; antrenorul personal împarte trei tipuri de corpuri diferite - precum și dieta

Macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin. 3 planuri simple de antrenament feminin Endomorph pentru pierderea de grăsime - Libifit

Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți

Pagina principala Antrenorul personal împărtășește cele trei tipuri diferite de corp - precum și dieta și exercițiile fizice de urmat Antrenorul personal a dezvăluit cele trei tipuri diferite de corp - și cele mai bune sfaturi de antrenament și sfaturi pentru dietă pentru fiecare tip de corp. Rachael Attard, din Sydney, a spus că, deși mulți antrenori personali recomandă clienților să urmeze aceeași rutină de macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin și aceeași abordare dietetică, nu va face nimic pentru corpul dumneavoastră - decât dacă este adaptat fizicului dumneavoastră.

Deci, ce tip ești și cum ar trebui să mănânci și să faci mișcare?

macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin

Un antrenor personal a dezvăluit cele trei tipuri diferite de corp - și cele mai bune sfaturi de antrenament și sfaturi de dietă pentru fiecare tip de corp imaginea Rachael Attard Primul tip de corp este ectomorf - iar aceste femei se caracterizează de obicei prin înălțimea și înălțimea lor.

Din acest motiv, trebuie să își adapteze dieta și antrenamentul în consecință.

macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin

Care este antrenamentul ideal? Ectomorfii ar trebui să crească antrenamentul de rezistență la trei ori pe săptămână în mod ideal, deoarece acest lucru îi va ajuta să-și construiască mușchiul. Acest tip de corp își poate limita cardio-ul, deoarece nu este strict necesar să reușești să slăbești.

Pagina principala Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți Clădire? Doriți să pierdeți niște grăsimi?

Ectomorfii sunt singurul tip de corp care beneficiază de o dietă bogată în carbohidrați, împreună cu o mulțime de antrenamente de rezistență și cardio limitat, conform Rachael în imagine Care sunt cele mai bune sfaturi de dietă de urmat? Când vine vorba de ceea ce ar trebui să mănânci, Rachael a spus că ectomorfii trebuie să mănânce o mulțime de carbohidrați, deoarece este singurul tip de corp care nu câștigă în greutate din consumul lor.

Cardio-ul LISS pentru endomorfi trebuie efectuat de 2 sau 3 ori pe săptămână. Antrenament de intensitate ridicată Cardio-ul de antrenament cu interval de intensitate ridicată HIIT este un tip de exercițiu mai extenuant care necesită alternarea unor perioade de activitate intensă, urmate de perioade mai puțin intensive.

Cu toate acestea, asta nu înseamnă că puteți mânca carbohidrații care vă plac. PT vă recomandă să vă concentrați asupra produselor sănătoase, cu eliberare lentă, cum ar fi pâinea integrală, orezul brun, pastele integrale, quinoa și legumele.

De asemenea, vă va ajuta să vă recuperați mai repede de la antrenamente. Mesomorfii se caracterizează, în general, prin musculatura lor naturală, cu o structură osoasă de dimensiuni medii, umeri largi, talie îngustă și capacitatea de a câștiga și a pierde rapid în greutate.

macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin

Rachael a spus că mezomorfii ar trebui să-și aleagă greutățile pe baza rezultatelor dorite de fitness, așa că, dacă încearcă să piardă în greutate, ar trebui să se mențină la greutatea corporală sau la greutate mai ușoară, cu antrenamente mai mari. Mesomorfii ar trebui, de asemenea, să urmărească aportul lor de calorii, deoarece pot crește cu ușurință în greutate dacă mănâncă prea mult zahăr.

  • Lacul jackson pierdere în greutate
  • Cum să pierdeți în greutate treptat și permanent
  • Cum de a determina tipul de figură a unui calculator al femeii. Calculator de sex feminin
  • L; antrenorul personal împarte trei tipuri de corpuri diferite - precum și dieta
  • Se poate îngrijora să vă facă să pierdeți în greutate
  • Cea mai remarcabilă parte a corpului de la "mere" este media, adică burtă și talie.

Apoi, ar trebui să reveniți la consumul de macro-uri echilibrate. Ultimul tip de corp este endomorf, iar aceste femei se caracterizează prin faptul că sunt mai scurte și mai curbate. Deci, ar trebui să se antreneze și să urmeze o dietă corespunzătoare.

macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin

Antrenamentul ideal pentru endomorfi este mai multe repetări cu greutăți mai mici. Antrenorul a mai spus că ați putea face o plimbare etsy pierdere de pierdere în greutate o parte a rutinei, deoarece mersul plin de viață vă ajută să reduceți grăsimea de pe picioare în timp ce ardeți multe calorii.

macrocomenzi pentru pierderea de grăsime mezomorf feminin

Ea a adăugat că alergarea într-un ritm constant pe o suprafață plană funcționează cel mai bine pentru acest tip de corp. Care sunt cele mai bune sfaturi de dietă de urmat?

  • Pierderea în greutate grăsime devine mai moale
  • Va ajuta patinajul cu role pentru a pierde in greutate
  • 3 planuri simple de antrenament feminin Endomorph pentru pierderea de grăsime - Libifit
  • Numărarea macro-urilor Ratele de grăsimi ale proteinelor în carbohidrați pentru obiective
  • Pierderea în greutate kerala
  • Greutate watchers ore newington ct Greutate watchers newington Newington CT

Endomorps ar trebui să urmeze o dietă săracă în carbohidrați, deoarece corpul lor nu este foarte bun în procesarea carbohidraților. De asemenea, trebuie să mențineți un aport ridicat de grăsimi și proteine. Gândiți-vă la carnea slabă, peștele gras, nucile, semințele și avocado.

SOLIDWORKS - Introduction to Macros

Dacă trebuie să mănânci ciocolată sau acadele, mănâncă-le cu măsură. Pentru a afla tipul tău de corp, ia aici testul lui Rachael Attard.

Midii în sos de lămâie. Vinete umplute cu carne sau midii. Calamar umplut cu ciuperci și ouă fără sos de cremă. Friptură de somon sau merluciu la cuptor aragaz lent cu suc de lămâie. Uscarea corpului unui bărbat în decurs de o lună este posibilă numai dacă reduceri servind volume de până la g și respectarea aportului zilnic de calorii.

O puteți urmări și pe Instagram aici.