Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Hiit sau stare de echilibru pentru pierderea de grăsimi

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp. De fapt, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4. Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a maximiza pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de intensitate este suficient de ridicat.

Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional? Acum câțiva ani am vorbit despre caracteristicile și diferențele dintre HIIT și cardio convențional.

تمارين الكارديو في المنزل🏠Hiit workout 💢cardio workout

Astăzi ne vom concentra pe arderea grăsimilor și vom vedea care dintre ele este mai bună atunci când vine vorba de slăbit și, mai ales, de arderea grăsimilor? Pentru a face hiit sau stare de echilibru pentru pierderea de grăsimi lucru, pentru a verifica și a compara arderea grăsimilor între ambele tipuri de antrenamente, avem acest studiu în care au fost făcute trei grupuri de bărbați sedentari.

Sportivi-Vedete HIIT poate fi cheia pierderii grăsimii din burtă și a construirii musculaturii slabe Mulți sportivi și culturisti jură antrenament la intervale de intensitate mare HIIT pentru construirea musculaturii slabe și scăderea grăsimii corporaleși pot să fie la ceva, conform noi cercetări de la Clinica Mayo.

Unul dintre ei a acționat ca un grup de control, un altul a efectuat trei intervale de ciclism în care au lucrat la intensitate maximă timp de 20 de secunde urmate de un minut de odihnă activă. După 12 săptămâni ambele grupuri au prezentat aceeași îmbunătățire în ceea ce privește sensibilitatea la insulină, VO2max și pierderea în greutate și grăsime.

hiit sau stare de echilibru pentru pierderea de grăsimi agenți naturali de ardere a grăsimilor

Interesant este că Grupul HIIT lucra doar 15 minute pe săptămână, în timp ce celălalt grup petrecea de minute pe săptămână urcat pe bicicletă.

Deși, în cele din urmă, în ceea ce privește greutatea și pierderea de grăsime, ambele antrenamente au fost echivalente, este evident că HIIT este mai optim, deoarece necesită mai puțin timp. În concluzie BPOC apare după exerciții fizice intense.

hiit sau stare de echilibru pentru pierderea de grăsimi nu pierdeți greutatea în perioada dvs

În timpul acestui tip de exercițiu, corpul dumneavoastră are un deficit de oxigen care îl determină să-și mărească metabolismul bazal, determinând corpul să ardă mai multe calorii în timpul celor 48 de ore după antrenament, care caută să se refacă. Practic, acest lucru obține asta, Chiar dacă ne-am antrenat doar câteva minute, am ajuns să ardem mai multe calorii și mai multe grăsimi în următoarele câteva ore. HIIT și pentru persoanele obeze În mod normal, unul dintre lucrurile despre care se spune adesea despre antrenamentul la intervale de intensitate mare este că nu este recomandat persoanelor sedentare sau obeze, dar în acest alt studiu vedem că nu este așa și cu supraveghere și intensitate adecvate acestea au obținut și beneficii în ceea ce privește pierderea în greutate.

În el, au fost testate două metode de antrenament HIIT și cardio convențional 30 de femei sedentare cu obezitate și, ca și în studiul anterior, rezultatele au fost similare între ambele.

hiit sau stare de echilibru pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate după gravide

Ambele grupuri s-au antrenat de trei ori pe săptămână timp de 12 săptămâni și ambele și-au redus talia, șoldurile, circumferința piciorului, greutatea măsurarea naturii rezultatele pierderii în greutate grăsimea, pe lângă îmbunătățirea diferiților indicatori de sănătate, cum ar fi VO2max, într-un mod similar, singura diferență fiind aceea grupul care a făcut HIIT avea nevoie de mai puțin timp în fiecare zi pentru a finaliza antrenamentele.

Din nou, în ceea ce privește rezultatele, ambele antrenamente par la fel de eficiente, dar în timp HIIT câștigă cu o alunecare de teren. Evident că acestea au fost controlat tot timpul, au făcut o perioadă anterioară de condiționare și nu au funcționat la intensitate maximă din cauza vârstei, dar au obținut în continuare beneficii.

Într-un studiu recent, pacienții cu reabilitare cardiacă care au aderat la terapia cu HIIT au pierdut mai mult grăsime abdominală, mai multă grăsime corporală totală și mai multă masa musculară decât cei care au absolvit antrenamentul la starea de echilibru la intensitate moderată. Cercetatorii au avut 1 20 de pacienti care au exercitat intensitate moderata de formare pentru o saptamana, si 90 dintre ei au trecut la 20 de minute de formare HIIT pentru restul de 12 saptamani de studiu. Antrenamentele grupului HIIT au constat din patru-opt intervale de un minut dintr-un minut, cu o pauză intensă de trei până la cinci minute, în timp ce grupul a efectuat 30 de minute de exerciții moderate pe sesiune la starea de echilibru. În timpul studiului, ambele grupuri au efectuat trei sesiuni pe săptămână. Atât grupele HIIT, cât și cele la starea de echilibru au inclus pacienți cu vârsta medie de 67 de ani, iar grupurile au fost similare în ceea ce privește sexul, IMC, medicamentele și medicamentele.

La sfârșitul celor șase săptămâni de muncă, au văzut cum indivizii care au făcut HIIT și-au văzut puterea maximă îmbunătățită față de grupul de control.