Ultimul antrenament HIIT pentru scăderea în greutate - nu este necesar echipament

Hiit pentru pierderea în greutate

grăsimi bune pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate concerta vs adderall

Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când hiit pentru pierderea în greutate ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea. Iar cercetările au arătat din nou că, dacă obiectivul tău este să slăbești, HIIT este cel mai bun - și cel mai rapid - mod de a ajunge acolo.

Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Dacă sunteți o femeie care încearcă să piardă în greutate și să se însoțească, trebuie să știți ceva: adesea durează mai mult ca femeile să piardă în greutate decât bărbații. Și dacă ai avut un copil, poate că ar trebui să faci și mai mult timp. Acestea fiind spuse, femeile pot face unele lucruri pentru a-și accelera pierderea în greutate. Următoarele resurse vă vor ajuta să aflați mai multe despre modul în care să vă maximizați antrenamentele de antrenament cardio și de forță, cum să setați obiective realiste și cum puteți arde mai multe calorii. Pierdere în greutate pentru femei Pentru ca o femeie să piardă în greutate, trebuie să facă același lucru pe care o face un bărbat - arde mai multe calorii decât mănâncă.

Până la sfârșitul a 15 săptămâni, femeile din grupul HIIT au pierdut până la 7, 3 lire sterline, în timp ce femeile din grupul de echilibru au câștigat de fapt 2, 7 kilograme. Subiecții de sex feminin care au făcut HIIT au pierdut cantități comparabile de grăsime abdominală ca subiecții de sex feminin care au efectuat exerciții eco slim river cu intensitate moderată.

slabim sanatos cu unica. md e țigară pentru a pierde în greutate

Aceste rezultate i-au determinat pe autorii studiului să susțină că HIIT este superior pentru pierderea de grăsime datorită eficienței sale în timp, deoarece ambele grupuri de studiu au urmat programele de antrenament respective timp hiit pentru pierderea în greutate 12 săptămâni și au ars cantități egale de calorii în timpul sesiunilor de exercițiu.

În primul rând, corpul tău trebuie să muncească mai mult pentru a produce adenozina trifosfat ATP de care muschii tăi au nevoie de energie, ceea ce te conduce să arzi mai multe calorii în timpul antrenamentului. În al doilea rând, după terminarea antrenamentului, corpul tău va continua să ardă calorii pe măsură ce se răcește.

Acest lucru este cunoscut sub denumirea de exces de consum de oxigen post-exercițiu EPOC sau efectul după ardere.

De fapt, dacă vrei să vezi rezultate, trebuie să te gândești rapid. Mergi mai scurt și pierzi mai mult?

Și în sfârșit, HIIT tinde să descompună mai mult țesut muscular, care trebuie apoi construit în sus. Drept urmare, corpul tău va necesita mai multă energie pentru a-ți ajuta țesuturile musculare să se recupereze și să se reconstruiască.

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

După o încălzire de cinci minute într-un ritm ușor, alternează un minut la o intensitate ridicată gândește-te: șapte până la nouă pe o scară de efort exercitată de la unu la 10 cu două minute la o intensitate moderată cinci sau șase pe o scară de la unu la Repetați trei sau patru intervale totale și terminați cu o răcire de cinci minute. Datorită intensității, veți dori să limitați ședințele HIIT la una până la două ori pe săptămână pentru a evita accidentarea și arderea.

În celelalte zile, mergeți la o plimbare ușoară sau jog.

mâncăruri rapide sănătoase pentru a pierde în greutate îndepărtați toate celulele grase

La urma urmei, doar pentru că HIIT este superior pentru pierderea de grăsime, nu înseamnă că nu poți sau nu ar trebui să faci exerciții aerobice de lungă durată. Cardio-ul în stare de echilibru - care rulează în special - oferă multe beneficii unice.

Un studiu din American Journal of Cardiology a constatat că exercițiile aerobice, care includ jogging, ciclism și antrenori eliptici, au fost mai eficiente pentru îmbunătățirea sănătății cardiometabolice decât antrenamentul de rezistență.

anna pierdere în greutate biserică pierde greutatea pe labia

Un alt studiu, acesta din Journal of Adolescent Health, relevă că alergarea cu doar 30 de minute dimineața în timpul săptămânii timp de trei săptămâni consecutive a fost suficientă pentru a stimula starea de spirit și calitatea somnului. Ca bonus suplimentar: Un studiu pe termen lung în Jurnalul Colegiului American de Cardiologie dezvăluie că alergătorii se pot aștepta să adauge trei ani la viața lor.

Atâta timp cât îți menții intensitatea scăzută până la moderată urmărește un efort de cinci sau șase pe o scară de efort percepută de la unu la 10făcând cardio în stare constantă în zilele non-HIIT - spre deosebire de alunecarea pe canapea - va menține curgerea sângelui astfel încât să puteți elimina deșeurile metabolice care s-au acumulat în țesuturile dvs.

piramida pierdere în greutate peste 60 de ani și nu pot pierde în greutate

Acest lucru vă va ajuta să vă recuperați mai repede, astfel încât să îl puteți lovi din nou a doua zi.