Vergeturile și pielea lăsată, afectate de pierderea în greutate

Expunerea la soare și pierderea în greutate

Account Options

Ciupercă Este cunoscut faptul că vitamina D vă ajută să vă întăriți oasele și imunitatea. Dar noile descoperiri arată că deficiența sa este legată de obezitate sau creșterea în greutate 1. Multe persoane care fac dietă au dificultăți în a pierde în greutate chiar și atunci când urmează o dietă strictă și se antrenează în mod regulat. Dacă vă aflați, de asemenea, în aceeași barcă, verificați nivelul de vitamina D.

Și dacă sunt scăzute, puteți lua suplimente de vitamina D, puteți face plimbări dimineața devreme sau puteți consuma alimente bogate în vitamina D. În acest articol, veți găsi totul despre vitamina D și creșterea în greutate, doza de supliment de vitamina D, vitamina D -alimente bogate și cum funcționează vitamina D pentru slăbit.

Glisati in sus! Ce este vitamina D? Shutterstock Vitamina D este, de asemenea, cunoscută sub numele de vitamina soarelui, deoarece este sintetizată atunci când corpul dumneavoastră este expus la lumina soarelui.

arzătoare de grăsime de top pentru pierderea în greutate plante naturale pentru reexamini de pierdere în greutate

Este o vitamină solubilă în grăsimi, este stocată în celulele adipoase și ajută la menținerea unei greutăți sănătoase. Principalele forme de vitamina D sunt vitamina D2 ergocalciferol și vitamina D3 calciferol. Vitamina D3 este sintetizată în pielea umană atunci când este expusă la soare.

Au aparut primele ghiduri pentru alergii alimentare si anafilaxie

Vitamina D2 se adaugă în alimente și este creată de om 2. Vitamina D facilitează absorbția calciului și a fosforului, ajutând astfel la menținerea oaselor puternice 3.

rezultatele pierderii în greutate 5 luni slabit sau slabit

De asemenea, ajută la întărirea sistemului imunitar 4. Deci, cum duce deficitul de vitamina D la obezitate? Aflați mai departe.

pierderea în greutate abc 13 3 tipuri de corp pentru a pierde în greutate

Vitamina D pentru pierderea în greutate - Cum este legată deficiența de vitamina D de creșterea în greutate? Shutterstock Legătura dintre obezitate expunerea la soare și pierderea în greutate deficitul de vitamina D este încă în stadiul său incipient. Dar există suficiente studii pentru a face ipoteza că indivizii obezi sunt deficienți de vitamina D și invers. Să trecem la știința din spatele ei. Într-un alt studiu, oamenii de știință au selectat în mod aleatoriu femeile obeze și supraponderale și le-au oferit fie un placebo, fie un supliment de vitamina D de UI.

Cercetătorii au descoperit că femeile care au fost suplimentate cu vitamina D au arătat o reducere semnificativă a masei grase corporale 7.

Ce se întâmplă când te expui la soare

Într-un alt studiu pe copiii etiopieni, oamenii de știință au constatat, de asemenea, că o expunere mai redusă la pierderea în greutate guatemala soarelui a dus la deficiența vitaminei D, care a afectat apoi masa de grăsime corporală a copiilor.

Copiii obezi și supraponderali s-au dovedit a avea deficit de vitamina D 8.

intervenții chirurgicale pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate grăsime să piardă într o lună

Deci, este clar că persoanele obeze sau supraponderale tind să fie deficiente în vitamina D din cauza lipsei expunerii la soare sau a aportului mai mic de alimente bogate în vitamina D.

Cu toate acestea, sunt necesare studii mai concrete pentru a confirma mecanismul exact al modului în care vitamina D deficitul expunerea la soare și pierderea în greutate la obezitate. Dar creșterea consumului de vitamina D sau sinteza în organism va duce la pierderea în greutate? Derulați în jos pentru a afla.

ripped beauty fat burner recenzii joshua smith pierdere în greutate

Nivelurile mai ridicate de vitamina D conduc la scăderea în greutate? Shutterstock Au fost efectuate mai multe studii pentru a afla dacă creșterea nivelului de vitamina D ar putea duce la pierderea în greutate. Oamenii de știință americani au studiat efectul suplimentării cu vitamina D asupra femeilor în vârstă.

Cercetătorii de la Universitatea de Științe Medicale din Teheran au efectuat un experiment pe femei sănătoase și obeze. Au fost împărțiți în două grupuri - un grup a fost pe supliment de vitamina D, iar celălalt pe placebo.

  1. Procedura de a pierde in greutate
  2. Ce se întâmplă de fapt când te expui la soare
  3. Pielea se schimba din cauza pierderii in greutate si a soarelui, nu a gravitatii
  4. Vergeturile și pielea lăsată, afectate de pierderea în greutate
  5. Vergeturile și pielea lăsată, afectate de pierderea în greutate Pielea lăsată Pielea lăsată are capacitatea de a reveni la forma iniţială, datorită unei proteine numite elastină, produsă de fibroblastele din derm.
  6. Sfaturi pentru amelioararea unei arsuri solare: administrarea de aspirină, acetaminofen sau ibuprofen pentru a calma durerea, durerile de cap și febra; hidratare corespunzătoare, calmarea arsurilor cu băi răcoroase sau aplicând ușor prosoape umede; folosirea unei creme de hidratare sau aloe topică pentru a oferi o ameliorare suplimentară; se evită expunerea la soare dacă apar arsurile solare.

După 12 săptămâni, oamenii de știință au descoperit o reducere semnificativă a masei grase corporale la femeile obeze doar prin creșterea concentrațiilor de vitamina D Deci, da, dacă reușiți să introduceți vitamina D în sistemul dvs. Dar cum? Iată trei opțiuni grozave.

Ce este vitamina D?

Modalități de creștere a nivelurilor de vitamina D pentru scăderea în greutate Expunere solară Expunerea la soare este foarte importantă dacă doriți să creșteți nivelul de vitamina D din corpul dumneavoastră. Ridică-te dimineața devreme 5 dimineața - dimineața și mergi la plimbare sau la jogging. Aerul proaspăt vă va ajuta să vă vindecați corpul și să vă mențineți în formă. Expunerea la soare după 8 dimineața poate fi periculoasă și ar trebui să aplicați protecție solară pentru a preveni deteriorarea pielii.

Supliment de vitamina D Dacă nu puteți merge la plimbare dimineața devreme, trebuie să luați în considerare administrarea de suplimente de vitamina D. Veți începe să vedeți o schimbare semnificativă a nivelurilor de energie, vă veți simți mai puțin obosiți și veți avea un somn și o memorie mai buni. Cu toate acestea, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a lua suplimente de vitamina D. Alimente bogate în vitamina D Aceasta este de fapt a doua cea mai bună opțiune pentru creșterea nivelului de vitamina D.

Există diverse alimente bogate în vitamina D și care ar trebui incluse în dieta ta zilnică. Consultați următoarea listă de alimente bogate în vitamina D.

Lapte Shutterstock Laptele de vacă plin de grăsime este o sursă excelentă de vitamina D și calciu.

Efectele benefice ale expunerii la soare

Și se știe că atât vitamina D cât și calciu ajută la construirea oaselor puternice. Asigurați-vă că aveți cel puțin un pahar de lapte fie dimineața, fie înainte de culcare în fiecare zi.

pierderea în greutate napoleon pierderea în greutate putere

Ulei de ficat de cod Shutterstock Uleiul de ficat de cod este un supliment popular care este bogat în acizi grași omega Dar este, de asemenea, o sursă bună de vitamina D.