Cum să pierzi 3 kg grăsime corporală. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Bacsis Dacă câștigi 10 kilograme de mușchi în timp ce menții aceeași greutate corporală, te poți aștepta la o reducere semnificativă a procentului de grăsime corporală, cu 3 la sută sau mai mult. Dacă doriți să slăbiți în timp ce câștigați mușchi, trebuie să vă reduceți aportul caloric general și să vă angajați într-o rutină regulată de antrenament care include atât exerciții aerobice, cât și exerciții de rezistență. Reduceți caloriile Pasul 1 Reduceți aportul caloric.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Este nevoie de un deficit de 3. Limitarea dimensiunilor porțiilor este o modalitate de a reduce consumul total de calorii. Pasul 2 Mănâncă mai multe fructe, legume, leguminoase și cereale integrale.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

După volum, puteți mânca mai multe alimente bogate în fibre decât cerealele rafinate, zaharurile rafinate și alte alimente procesate pentru a obține nutrienții de care aveți nevoie și pentru a vă satisface foamea.

Pasul 3 Reduceți grăsimile, în special grăsimile saturate și trans.

  • Lagăre de pierdere în greutate în irlanda

Prin restricționarea aportului, eliminați caloriile inutile din dietă, ajutându-vă să atingeți un deficit și să reduceți grăsimea corporală. Pasul 4 Limitați aportul de zahăr rafinat.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Zaharurile rafinate nu adaugă valoare nutrițională alimentelor dvs. Pasul 5 Bea multa apa. Consumul de apă vă ajută să vă minimizați aportul caloric la mese, deoarece apa conține zero calorii.

cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Exercițiu Pasul 1 Faceți exerciții aerobice - cum ar fi jogging, ciclism, înot sau mers plin de viață. Exercitiile fizice cresc cheltuielile calorice.

  • Pentru a pierde grăsimea de sân
  • Cum să pierzi 3 kg de grăsime. Cura de slăbire
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi Cum să pierzi 3 kg grăsime corporală

Țintește cel puțin 30 de minute de activitate moderat intensă în majoritatea zilelor săptămânii. Pentru a arde grăsimile mai repede, antrenați-vă 60 de minute în majoritatea zilelor săptămânii, recomandă Institutul Național al Diabetului și al Bolilor Digestive și Renale.

Cum să pierzi 3 kg grăsime corporală. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Pasul 2 Implicați-vă într-un sport cum să pierzi 3 kg grăsime corporală. Pentru mulți oameni, este adesea dificil să faci 60 de minute de exerciții fizice pe zi. Pentru a vă ajuta să atingeți acest obiectiv, implicați-vă într-un sport de care vă bucurați - cum ar fi tenis, rachetă, fotbal, baschet, fotbal, hochei pe câmp sau baseball.

Atâta timp cât vă deplasați, ardeți calorii, ceea ce vă poate ajuta să atingeți deficitul pentru a reduce procentul de grăsime corporală. Pasul 3 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament.

SLABESTE RAPID cu otet din cidru de mere

Ridicați greutățile, lucrați cu benzi de rezistență sau pur și simplu folosiți propria greutate corporală pentru a crește volumul de muncă plasat pe mușchii voștri. Două-trei zile pe săptămână este un obiectiv bun pentru activitățile de antrenament de forță.

Bacsis Exemplu: Dacă cântăriți de lire sterline cu o masă corporală slabă de de lire sterline, aveți un procent total de grăsime corporală de 16 la sută.

Un bărbat își antrenează picioarele afară. Este nevoie de un deficit de 3. Limitarea dimensiunilor porțiilor este o modalitate de a reduce consumul total de calorii. Pasul 2 Mănâncă mai multe fructe, legume, leguminoase și cereale integrale. În volum, puteți mânca mai multe alimente bogate în fibre decât cereale rafinate, zaharuri rafinate și alte alimente procesate pentru a obține nutrienții de care aveți nevoie și pentru a vă satisface foamea.