Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate - Sănătate -

Cum să pierdeți greutatea nu forța

  • Cât timp să piardă în greutate după naștere
  • Ce să mănânci rapid pentru pierderea în greutate
  • Brânză de cca, brânză de soiuri solide.

Bacsis Creșterea și pierderea în greutate sunt două obiective diferite care implică căi diferite de succes. Le puteți face pe amândouă în același timp când începeți pentru prima dată, dar după ce pierdeți excesul de grăsime, nu veți mai pierde kilograme atunci când construiți mușchi.

cum să pierdeți greutatea nu forța

Concentrați-vă pe construirea unei rutine care include un program de antrenament de forță, exerciții cardio regulate și o dietă bună pentru a vă atinge obiectivele.

Puteți alterna rutinele în cicluri, dacă doriți, voluminoase pentru o perioadă de timp și apoi pierdeți în greutate pentru o perioadă dieta para emagrecer timp, dar acesta nu este întotdeauna cel mai sănătos mod de a vă forma.

cum să pierdeți greutatea nu forța

Din fericire, majoritatea profesioniștilor în fitness recomandă un amestec de antrenament de forță și cardio ca cel mai bun mod de a fi sănătos.

Antrenament de forță pentru a crește volumul Pasul 1 Efectuați o rutină de antrenament de forță care constă în greutate mare și repetări reduse pentru creșterea mușchilor.

Pierderea în greutate este mai ușor spus decât făcut și nu există o pastilă magică care să scoată kilogramele.

Ar trebui să vă împingeți cu cantitatea de greutate pe care o utilizați, astfel încât să nu fiți fizic capabil să faceți mai mult de opt până la 10 repetări ale fiecărui exercițiu. Faceți câte două sau cum să pierdeți greutatea nu forța seturi de fiecare dată.

  • Cel mai bun tip de clisme pentru pierderea în greutate
  • Nu pot pierde în greutate din cauza ibs
  • Pierderea în greutate prin formarea forței de forță pentru femei by Jennifer R.

În timpul volumului, ar trebui să vă faceți rutina de antrenament de forță de trei până la cinci ori pe săptămână.

Pasul 2 Faceți exerciții de antrenament cu greutăți pentru partea superioară a corpului de fiecare dată când ridicați.

cum să pierdeți greutatea nu forța

Exercițiile bune includ presele de bancă, buclele bicepsului, presele deasupra capului, rândurile pieptului și îndoit, ridicările laterale, tracțiunile laterale, extensiile tricepsului, presele triceps, buclele cablurilor și ridicările frontale. Pasul 3 Alternați rutina corpului inferior cu rutina corpului inferior.

Account Options Pierdere în greutate xercise Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice.

O rutină bună de antrenament a forței inferioare a corpului include exerciții cum ar fi genuflexiuni cu bile, prelungiri cu bile, greutăți, extensii ale picioarelor, bucle ale picioarelor, exerciții de adductor și abductor de șold, ridicări ale gambei și așezare pe perete. Pasul 4 Mănâncă multe calorii și bea multă apă.

Cresterea volumului necesită consumul de calorii suficiente pentru a crește mai mare.

Cantitatea exactă pe care ar trebui să o mănânci depinde de înălțimea, greutatea și frecvența cu care te antrenezi. Dieta și exerciții fizice pentru a pierde lire sterline Pasul 1 Adăugați exerciții cardio regulate la rutina săptămânală dacă doriți să slăbiți.

Cardio te ajută să arzi calorii pentru a pierde aceste kilograme în exces și are multe beneficii pentru sănătatea ta.

cum să pierdeți greutatea nu forța

Încercați între și de minute pe săptămână de exerciții cardio, în funcție de faptul dacă faceți antrenamente moderate sau viguroase. Exemple bune de cardio includ alergatul, ciclismul, înotul și cursul de aerobic la sala de sport.

Antrenament de forță pentru a crește volumul

Pasul 2 Concentrați-vă pe alimentele sănătoase și pe numărul potrivit de calorii pentru obiectivele corpului și fitness. Dacă mănânci cu de calorii mai puține decât arzi în fiecare zi, poți pierde aproximativ 1 kilogram pe săptămână.

cum să pierdeți greutatea nu forța

Bea opt pahare de apă în fiecare zi. Bacsis Măsurați centimetri în loc de kilograme, deoarece construirea mușchilor poate adăuga greutate. De asemenea, vă puteți concentra asupra modului în care vă simțiți, în loc să călcați pe o cântar pentru a vă măsura greutatea.

cum să pierdeți greutatea nu forța

Dacă vă antrenați în mod regulat și mâncați o dietă sănătoasă cu un număr adecvat de calorii, corpul dumneavoastră se va schimba în timp.