Stabiliți obiective realiste pentru o lună de pierdere în greutate

Cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci, CUM SĂ SLĂBEȘTI 20 DE KILOGRAME ÎNTR-O LUNĂ - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

FAILURE - Cea mai bună compilație de discursuri video motivate pentru succes, studenți

Pierderea în greutate a creșterii cu exerciții fizice Oricare ar fi motivația dvs. Pierderea în greutate într-o lună sau într-o perioadă de timp înseamnă reducerea strategică a caloriilor.

Dacă vă este foame după-amiaza, adăugaţi a 4-a masă. Nu trebuie să vă fie teamă să mâncaţi grăsimi, reţeta eşecului este să încercaţi să mâncaţi în acelaşi timp alimente low-carb şi low-fat — vă veţi simţi rău şi veţi abandona regimul. Cea mai bună grăsime pentru gătit este uleiul de cocos.

Stabiliți obiective realiste pentru o lună de pierdere în greutate Pierderea în greutate apare atunci când creezi un deficit de calorii între ceea ce mănânci și ceea ce arzi, potrivit Spitalului de Chirurgie Specială.

Pentru a stabili un obiectiv realist pentru o lună de pierdere în greutate, luați în considerare câte calorii consumați și ardeți. Pentru a pierde una până la două kilograme pe săptămână, ceea ce este în general considerat un obiectiv sigur de reducere a greutății, ar trebui să tăiați între și 1.

cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci

Crearea unui deficit de calorii pentru a pierde 20 de kilograme într-o lună, pe de altă parte, implică un plan de dietă aproape înfometat, care îți blochează metabolismul, te face să pierzi mușchiul valoros și te pune în pericol de deficiențe nutriționale.

De asemenea, odată ce te întorci la mâncare, așa cum erai înainte de efortul tău de a pierde 20 de kilograme într-o lună, probabil vei câștiga greutatea înapoi rapid.

  1. Consumați alimente dense în calorii și nutrienți A fi subponderal este la fel de mare ca o problemă de sănătate ca a fi supraponderal.
  2. SFATURI PENTRU A CREȘTE îN GREUTATE CU UN METABOLISM RAPID - DESPRE SĂNĂTATE -
  3. 5 încredere; Cum să pierdeți greutatea și să o păstrați în pământ - Tehnologie -
  4. Secțiune: Pierdere în greutate Iunie

Un plan de pierdere în greutate de calitate vă îndrumă să pierdeți în greutate treptat, cu strategii durabile, astfel încât să puteți menține greutatea pe viață. Creați un deficit caloric sănătos pentru corpul vostru O rată sănătoasă și durabilă de pierdere în greutate este de cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci la două kilograme pe săptămână.

Poate dieta Paleo să vă ajute să pierdeți în greutate?

Când inițiați pentru prima dată un plan de dietă și faceți schimbări drastice în modul în care mâncați și faceți exerciții fizice, este posibil să pierdeți mai multă greutate inițial sub formă de apă. Această pierdere rapidă în greutate ar trebui să fie mai redusă după câteva săptămâni.

cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci

Un deficit de calorii de până la 1. Pentru a găsi un deficit de calorii ideal pentru corpul dvs. Apoi, intenționați să deduceți între până la 1.

cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci

Dacă asta vă plasează sub minimul recomandat de 1. Completați pe legume și fructe pline de fibre, dar limitați pansamentele, sosurile și untul pe care îl utilizați pentru a aromatiza aceste alimente.

Account Options

Folosiți suc de citrice, oțet, ierburi proaspete, condimente și cantități reduse de ulei de măsline pentru a adăuga zest.

Asigurați-vă că selectați gustări bogate în nutrienți, dar săraci în calorii. Gustările de calitate care vă pot susține căutarea de a pierde 20 de kilograme includ fructe proaspete, o mână de nuci, brânză săracă în grăsimi și iaurt cu conținut scăzut de grăsimi.

cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci

Pierderea în greutate a creșterii cu exerciții fizice Creșterea nivelului de activitate fizică vă va ajuta să pierdeți mai rapid în greutate și să o mențineți pe termen lung. Dacă nu faceți deja exerciții fizice, folosiți luna pentru a lucra la cel puțin de minute pe săptămână de activități cardiovasculare de intensitate moderată, cum ar fi mersul rapid sau aerobicul cu apă, conform Departamentului Sănătății și Serviciilor Umane al SUA HHS.

Puneți în aplicare un regim constant de antrenament pentru a vă maximiza pierderea în greutate. Dacă sunteți nou la acest tip de exerciții, HHS vă recomandă două sau mai multe zile de antrenament în greutate pe săptămână.

Din păcate, nu există o cale ușoară. Și, după cum am aflat, știința spune că dietele sunt mai bune decât exercițiile fizice. Dieta vs. Exercițiu: Care este mai bun pentru pierderea rapidă în greutate?

Construirea mai mult de mușchi în corpul tău îți va îmbunătăți metabolismul și, prin urmare, cantitatea de calorii pe care corpul tău o arde într-o zi, potrivit Clinicii Mayo. Per antrenament, vizați cel puțin un exercițiu care lovește fiecare grup muscular important - inclusiv pieptul, brațele, spatele, absul, șoldurile, picioarele și umerii - cu minimum un set de șase până la 12 repetări, potrivit Academiei Naționale a Medicamente pentru sportivi.

cum să pierdeți greutatea dacă sunteți săraci

Pentru mai multe orientări despre crearea unui program de antrenament pentru rezistență, discutați cu un profesionist în fitness.