Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

Cum să pierdeți 4 grăsime corporală

Conținutul

    Avertizare Pentru a pierde grăsimea abdominală, trebuie să pierdeți grăsimea corporală, deoarece nu este posibilă reducerea punctelor, notează Consiliul American pentru Exerciții. Acest lucru poate fi o provocare atunci când încercați să câștigați masa musculară în același timp.

    Ce este slăbitul din grăsime? Pierde timpul de grăsime corporală Grăsimea poate produce respingere, te face să nu mai încapi în pantalonii preferați sau să-ți fie jenă să mergi la plajă. Totuși, ea este absolut necesară bunei funcționări a organismului — corpul face rezerve de grăsime chiar și în cazuri de foame extremă. Iată 3 lucruri esențiale pe care e bine să le cunoști despre grăsimea din organism: Grăsimea influențează nu doar estetica, ci mai ales sănătatea. Multe persoane vor să slăbească pur și simplu pentru a arăta bine ceea ce nu este nimic răuînsă pierd din vedere că metoda prin care o fac ar trebui să fie una sănătoasă.

    De asemenea, alegerea alimentelor cu conținut ridicat de calorii, cu nutrienți, vă va ajuta să vă alimentați mușchii pentru creștere, fără creșterea în greutate a grăsimilor, potrivit acefitness. Pasul 1 Mănâncă cinci până la șase mese pe zi pentru a-ți crește metabolismul și a-ți menține energia ridicată. Spaționați-vă mesele la fiecare două-trei ore.

    ce ceai mă va face să pierd în greutate

    Mănâncă zilnic 1,4 până la 1,8 grame pe kilogram de greutate corporală pentru a crește masa musculară, notează Mănâncă corect. Pasul 4 Alegeți doar carbohidrați complecși, cum ar fi orezul brun și sălbatic, cerealele integrale, pastele și pâinea, fulgi de ovăz tăiate din oțel și fructe și legume proaspete.

    Evitați carbohidrații cu conținut ridicat de calorii și carbohidrați săraci, cum ar fi produse de patiserie, fursecuri, bomboane, plăcinte, covrigi, pâine albă, orez și paste. Pasul 5 Bea apă pe tot parcursul zilei pentru a rămâne hidratat corespunzător, 13 căni pentru bărbați și 9 căni pentru femei, recomandă mayoclinic.

    pierdere în greutate și wellness

    Evitați sucurile, băuturile răcoritoare, băuturile răcoritoare pentru dietă, băuturile cu cofeină și băuturile alcoolice, care au un conținut ridicat de calorii și sodiu și care pot provoca retenție de apă, potrivit acefitness. Bacsis Faceți 30 de minute de activitate cardiovasculară de ardere a grăsimilor zilnic.

    greutatea pierde îmbrăcămintea

    Urmați un program de antrenament pentru creșterea masei musculare. Avertizare Consultați-vă medicul înainte de a începe orice dietă nouă sau program de exerciții fizice.

    • Cum să câștigi în greutate și să pierzi grăsimea de pe burtă - Sănătate -
    • Pierde timpul de grăsime corporală. 3 lucruri bine de știut despre grăsimea corporală
    • Pierdere în greutate pe măsură ce îmbătrâniți
    • Demon pentru pierderea în greutate