Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune - Sănătate -

Câte burpee pentru pierderea de grăsimi

Cum se face antrenamentul de 7 minute

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Burpee este un antrenament pe tot corpul care promovează sănătatea cardiovasculară. Vă oferă o forță extraordinară. Ca începător, puteți începe cu burpeele normale, crescând intensitatea și variațiile pe măsură ce vă familiarizați cu fundamentele. În acest articol, vom discuta despre beneficii, variații, modificări ale burpeelor. Avantajele antrenamentului Burpee Următoarele sunt avantajele antrenamentului burpee: Îți îmbunătățește abilitatea fizică.

Construiește forță. Îmbunătățește funcționarea fizică și socială și întărește capacitatea generală a corpului 1.

Tăiați lucrurile rele

Acest antrenament de intensitate ridicată ajută la adăugarea unei forțe imense volumului muscular, picioarelor și restului corpului 2.

Burpeele sunt eficiente în îmbunătățirea posturii, a forței și a compoziției corpului. De asemenea, vă ajută să vă strângeți nucleul 3. Mulți experți în fitness afirmă că burpeele sunt un antrenament de consolidare a forței sau un antrenament cu sarcină mare, care lucrează spre dezvoltarea forței musculare 4. Prin exerciții musculare la nivel inferior și superior, acesta îmbunătățește capacitatea inimii și a plămânilor 5.

Beneficiile Burpees

Burpee este o formă de antrenament funcțional care necesită absența oxigenului liber cu severitate hgh ui pentru pierderea de grăsimi potențial ridicat. În general, se efectuează într-un interval de timp scurt și necesită multă energie fără oxigen. Practicarea acestui antrenament vă poate ajuta să efectuați corect exerciții anaerobe și aerobice 1.

pot să pierd rapid în greutate când alăptează poți să pierzi greutatea sănătoasă în timpul sarcinii

Acest antrenament de intensitate ridicată ajută, de asemenea, să slăbești mai mult în timp ce arzi calorii. De asemenea, poate ajuta la pierderea de grăsime 6. Acesta pune o sarcină remarcabilă asupra sistemului cardiovascular.

Greșeala 1: Efectuarea de crize fără sfârșit

În consecință, puteți obține un antrenament cardio excelent. Planul de antrenament burpee îmbunătățește puterea picioarelor, pieptului, coapselor și brațelor 5. Vă poate accelera metabolismul, ceea ce este util în arderea caloriilor pe tot parcursul zilei. Antrenamentul burpee îți mărește rezistența și îmbunătățește coordonarea mușchilor.

pierde în greutate de la șolduri și talie atomic inferno fat burner review

Cine poate face antrenamentul Burpee? Antrenamentul burpee este realizat în mod fundamental de practicieni de arte marțiale mixte și forțe militare ca parte a exercițiului lor obișnuit de rutină. Orice adult poate efectua acest exercițiu. Acest exercițiu se face, de obicei, la sfârșitul majorității exercițiilor de greutate corporală.

Cum sa faci un burpee

Uneori, câțiva oameni pot să nu le placă această formă de antrenament. Diverse forme de burpee Există mai multe forme de antrenament burpee.

cum să pierdeți în greutate nyt simptome pierdere în greutate și apetitul

Acestea sunt box-jump burpee, burpee push up, haltere burpee, opt count push up, hindus pushup burpee, jump up burpee, jump-over burpee, genunchi push-up burpee, long-jump burpee, câte burpee pentru pierderea de grăsimi burpee, one- burpee înarmat, burpee cu un picior, burpee parkour, burpee pull-up, shitee, burpee lateral, burpee cu împingere în ghemuit și burpee Tuck-Jump. Notă: Burpee pune mult stres pe glezne, genunchi și încheieturi. Prin urmare, ar trebui să vă încălziți înainte de a începe burpee.

Metode de efectuare a antrenamentului de bază Burpee Cum să efectuezi un exercițiu de burpee? În perioada inițială, trebuie să efectuați acest exercițiu în modul corect pentru a obține cele mai bune rezultate.

Shutterstock Mai întâi, păstrați-vă picioarele împreună și asumați-vă o poziție ghemuit în jos. Puneți brațele pe pământ în fața picioarelor.

Cum să obțineți rezultate mai bune de formare

Păstrați picioarele împreună și pregătiți-vă să săriți înapoi, astfel încât să puteți ateriza într-o poziție de împingere. Îndoiți-vă antebrațele și efectuați o singură împingere în această poziție. Salt înapoi la poziția anterioară și aduceți-vă picioarele sub corp.

cum să pierzi 5 kg de grăsime pierderea în greutate 195 175

Salt în aer. Aterizați lin într-o manieră liniștită și îndoiți picioarele. Repetați din nou acești pași și exersați cât puteți. Dacă sunteți un expert, puteți face acest exercițiu pe cont propriu.