Cheat Meal sau Cheat Day?

Cheat pierderea de grăsime

Pagina principala Cheat Meal sau Cheat Day? Este în regulă să vă înșelați dieta - DACĂ știți cum. Aflați modul corect de a vă bucura de alimentele preferate și rămâneți în continuare slab.

Mă interesează de mult. Ești atât de bun și postezi experiențele tale zilele?

Dacă ați urmat vreunul dintre sfaturile mele nutriționale - cum ar fi DietingRegulile nutriționale pentru construirea musculaturii sau oricare dintre planurile specifice programelor mele de antrenament - singurul lucru pe care ar trebui să-l știți despre filosofia mea despre mâncare este să vă distrați în timp obținând REZULTATE.

Așadar, majoritatea dietelor mele permit niște alegeri amuzante.

Planul de dieta cheat zi

Totuși, doar pentru că pot bate burgeri, bere și gogoși nu înseamnă că poți sau ar trebui la fel de des. Cât de des ar trebui să aveți o masă de înșelăciune? Vă recomand cu încredere cel puțin o masă de înșelătorie pe săptămână, în principal pentru binele propriei sănătăți.

Nu puteți trece cheat pierderea de grăsime mult timp evitând alimentele pe care le doriți fără a avea un atac de înșelăciune masiv sau, și mai rău, căzând complet din dietă. Orice dietă care restricționează prea multe tipuri de alimente, în special cele pe care le tânjești cel mai mult, este o rețetă pentru eșec.

Adăugarea unei mese ieftine de alimente distractive vă poate oferi ceva de așteptat cu nerăbdare, care, la rândul său, vă poate ajuta să urmați dieta mai eficient și mai mult timp. De asemenea, vă poate ajuta să vă controlați mai bine. Majoritatea oamenilor își doresc să simtă că și-au câștigat mâncarea ieftină, așa că știind că o mâncare distractivă este în viitorul tău apropiat te poate ajuta să faci față mai bine restricțiilor alimentare pe care le ai în celelalte zile.

Cheat Meal sau Cheat Day? O întrebare obișnuită de înșelăciune este: "Ar trebui să iau o masă de înșelăciune sau o zi întreagă de înșelăciune? Dar încercați să faceți acest lucru cu moderare. Dacă doriți pizza, nu mergeți să mâncați singur o pizza mare. Pierdere în greutate sfaturi dailymotionmotion acest lucru se potrivește macrocomenzilor dvs.

Din nou: Moderarea este cheia. Cheat pierderea de grăsime gogoșile vă sună bine, aveți una sau două gogoși nu cinci sau șase după antrenament sau ca desert pentru desert după cină. Hrănește-ți pofta cu moderare și apoi mergi mai departe.

cheat pierderea de grăsime trucuri de pierdere în greutate

Recompensarea pentru respectarea unei diete de scădere a grăsimilor nu înseamnă că ați petrecut întreaga zi de la momentul în care vă treziți până când vă culcați. Vorbesc despre o masă în care nu te cheat pierderea de grăsime la asta și mănânci doar ce vrei.

Ieșind la cină și mâncând niște pizza sau un fel de mâncare de pui, câteva pahare de vin și apoi niște înghețată pentru desert - este rezonabil.

cheat pierderea de grăsime beyonce a pierdut greutatea

Mănâncând o pizza întreagă plus un sandviș, două ulcioare de bere și o grămadă de Cheetos - acest lucru este excesiv și contraproductiv pentru orice obiectiv care implică slăbirea. Poți să iei o masă ieftină dacă obiectivul tău este pierderea de grăsime? Acest lucru se face într-un efort de a conserva energia din corp.

Celulele adipoase sunt practic rezervoare de combustibil de rezervă. Dacă începeți să goliți toate rezervoarele de combustibil, corpul dorește să păstreze niște grăsimi pentru posibile nevoi viitoare. Astfel, organismul reacționează la o dietă devenind mai eficient, ceea ce înseamnă că necesită mai puține calorii pentru a îndeplini aceleași funcții.

Când metabolismul se oprește, devine mai greu să pierzi în continuare grăsime corporală, deoarece acum trebuie să mănânci și mai puține calorii pentru a continua să scazi grăsime.

Cum afli ce procentaj de grasime corporala ai? Care e normalitatea? Metode de masurare

Dacă ciclul respectiv continuă, va trebui să renunțați la calorii atât de scăzute încât să compromită masa musculară și acest lucru nu este niciodată un lucru bun. Înșelarea, prin creșterea caloriilor și a cantității de calorii pe care o obțineți de la anumiți macronutrienți, cum ar fi carbohidrații și grăsimile, poate ajuta la prevenirea încetinirii metabolismului atât de repede. De exemplu, este esențial să urmați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați să includeți o zi săptămânală bogată în carbohidrați.

Cu toate acestea, deoarece ziua bogată în carbohidrați este importantă pentru progresul continuu, tehnic nu este înșelătorie. Înșelarea unei diete stricte Luați în considerare cineva care urmează una dintre dietele mele de pierdere a grăsimilor cum ar fi Dieting și care intră în etapele ulterioare în care carbohidrații scad la jumătate de gram pe kilogram de greutate corporală pe zi sau mai puțin.

În acest stadiu al dietei, în mod obișnuit, vă recomand să aveți o zi bogată în carbohidrați pe săptămână pentru a vă menține rata metabolică ridicată și a nivelurilor de leptină optime ca mijloc de a întârzia inevitabilul platou pentru pierderea de grăsime pe care majoritatea oamenilor îl ating la dietă.

cheat pierderea de grăsime poți să pierzi în greutate în încheieturile tale

A avea o zi bogată în carbohidrați o dată pe săptămână vă poate ajuta să vă păcăliți corpul să nu creadă că înfometează continuu, ceea ce îl poate împiedica să se adapteze la dietă cât de repede ar fi, fără ziua bogată în carbohidrați. Majoritatea oamenilor ar considera că această zi bogată în carbohidrați este o zi înșelătoare. Cu toate acestea, dacă o faceți în mod corespunzător și vă țineți de alimentele cu conținut scăzut de grăsimi și conținut ridicat de carbohidrați cum ar fi pastele, orezul sau chiar boabele de jeleunu este într-adevăr o zi înșelătoare.

Politica De Confidențialitate 44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală Obțineți sfaturi de nutriție și exerciții fizice de top despre cum să pierdeți grăsimea corporală și înlocuiți-o cu mușchi ferm și slab, astfel încât să puteți vedea în cele din urmă rezultatele dorite. Pierdere În Greutate Grăsime: lucrurile care conferă înghețatei cremă și pizza visului.

Dar chiar dacă doriți să o numiți una, este cel puțin o zi de înșelăciune cu un scop specific care vă va ajuta pe termen lung. Cum să înșeli dacă urmezi o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați În cazul unui plan de dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, veți răspunde mai bine la o zi de înșelăciune bogată în carbohidrați, în care aportul total de carbohidrați este crescut drastic la 2 grame pe kilogram de greutate corporală sau mai mult. A avea o singură masă de înșelăciune cu conținut ridicat de carbohidrați nu va fi suficient pentru a menține metabolismul, dar din moment ce ziua bogată în carbohidrați nu este din punct de vedere tehnic o adevărată zi de înșelăciune mai degrabă face parte din planul de dietăputeți adăuga o masa pentru acea zi bogată în carbohidrați.

cheat pierderea de grăsime get fit fat burner komplex

Sau, puteți adăuga cu totul o masă ieftină la o altă zi a săptămânii. Ziua pe care o alegi depinde de tine.

Cum să înșeli dacă urmezi o dietă tipică Dacă urmați o dietă mai tipică în care toate macrocomenzile sunt tăiate carbohidrați, grăsimi și proteine - nu că recomand acest stil de dietă - atunci puteți decide o masă de înșelăciune sau o zi întreagă de înșelăciune.

cheat pierderea de grăsime eco slim davkovani

Alegerea între masă și zi depinde de multe variabile. În general, cu cât ești mai slab și cu cât ții mai mult timp, cu atât mai mare poate fi trișorul tău și, în unele cazuri, cu atât mai frecvent.

Fructe de pădure bune pentru pierderea de grăsime Doar 2 Linguri Pe Zi Si Grasime La Adancime - Reteta Pentru Pierderea In Greutate ceea ce înseamnă pierdere în greutate înseamnă Un studiu publicat în revista Sports Medicine a constatat că deshidratarea ar putea conduce la abilități slabe de planificare. În timp ce o ceașcă de cafea dimineața este, în general, în regulă, asigurați-vă că ați redus cofeina după-amiaza și seara, astfel încât creierul dumneavoastră să nu fie suprasolicitat la culcare. Dieta saraca in carbohidrati ce să mănânci pentru pierderea în greutate maximă Gust metalic in arderea grasimilor bucale pierdere în greutate nba, slăbește femeia în vârstă de 55 de ani modificări simple pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. Amix gras arzător gel feme efecte secundare arzătoare de grăsime văduvă neagră, tabara de pierdere de grasime pierderea de grăsime corporală la kilogram. Cum sa scapi de retentia de apa, exercitii pentru retentia de apa pierd in greutate pe perioada mea Sujok pentru pierderea in greutate câtă pierdere de grăsime în 6 săptămâni, îndepărtați grăsimea superioară a spatelui sailajah slăbire.

Dar, din nou, totul depinde de modul în care corpul tău răspunde la înșelăciune. Dacă înșelăciunea nu interferează cu pierderea de grăsime și doar o îmbunătățește, atunci puteți avea fie o zi mai mare de înșelăciune, fie chiar luați în considerare să etapele fizice ale pierderii grăsimilor ziua de înșelăciune mai des decât o dată pe săptămână.

O zi de trișare la fiecare zile poate funcționa bine pentru dvs.

44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală

Cheat pierderea de grăsime o zi plină de înșelăciune îți oprește pierderea de grăsime, reduce-o la două mese de înșelăciune în acea zi și reevaluează progresul de acolo. Dacă nu există interferențe cu pierderea de grăsime sau pierderea de grăsime este de fapt îmbunătățită, puteți crește numărul meselor de înșelăciune sau chiar încercați o zi întreagă de înșelăciune.

Trebuie doar să fii realist cu tine însuți. Cheat pierderea de grăsime mâncați întreaga pizza mare pentru iubitorii de carne, un ulcior de bere și o înghețată în fiecare sâmbătă seara vă împiedică progresul pierderii de grăsime, soluția este simplă: reduceți la o masă mai ieftină și mai realistă. Dacă aceeași masă de trișat nu interferează cu pierderea de grăsime sau chiar o îmbunătățește, atunci puteți lua în shakyology nici o pierdere în greutate creșterea trișării.

Acesta este lucrul drăguț al dietei - dacă ești sincer cu tine însuți și ești realist în acest sens, este destul de rapid și ușor de spus dacă trebuie să faci o schimbare și care ar trebui să fie acea schimbare.

  1. Reîncărcați Cheat Day pentru a vă stimula arderea grăsimilor
  2. Planul de dieta cheat zi Planul cheat dieta Add: recera11 - Date: - Views: - Clicks: O zi pe luna, de obicei ziua a 29 a, este destinata doar consumului de apa.
  3. Pierderea în greutate vârf a zilei
  4. Planul de dieta cheat zi |
  5. Hula hooping pentru a pierde grăsimea burta
  6. Dietele Cheat Day și pierderea în greutate
  7. Charlotte g pierdere în greutate
  8. Diete speciale Mult mai mult decât documente.

Înșelăciune după antrenament Dar dacă nu urmați o dietă strictă, cu conținut scăzut de carbohidrați? Cheat pierderea de grăsime puteți transforma alimentele pe care le savurați în macro-urile dvs. Cel mai evident exemplu în acest sens este masa de după antrenament. Am discutat de ani de zile importanța introducerii carbohidraților cu digestie rapidă în sistemul dvs. Citiți articolul Carb sau Not to Carb?

Fructe de pădure bune pentru pierderea de grăsime

Pentru mai multe detalii. Orice, de la urși gumați la Pixy Stix, până la pâine albă până la Lucky Charms, se potrivește aici și nu aș lua în considerare această înșelăciune. În plus, dacă îți poți satisface dorința de dulciuri consumând strategic alimente bogate în carbohidrați după antrenament și asta te ajută să te menții la dieta ta, acesta este un beneficiu imens. Așadar, există un sfat ușor de eco slim dott morelli să mâncați chiar acolo: dacă sunteți pe moarte să aveți o gogoasă, săriți de sursa obișnuită de carbohidrați după antrenament și aveți în schimb o gogoasă.

Sigur, o gogoasă nu este cea mai bună carbohidrată de după antrenament, deoarece are un conținut ridicat de grăsimi, dar este un pariu sigur că carbohidrații vor fi folosiți de către mușchi și nu vor fi depozitați ca grăsime corporală. Concluzia referitoare la mesele înșelătoare Ceea ce se întâmplă pentru mine este echilibrul. Sunt ferm credincios în a te distra și a fi realist în ceea ce privește abilitățile oamenilor de a alimenta și de a nu se bucura de alimentele pe care le iubesc.

Mă interesez să găsesc modalități de a vă bucura de alimentele care vă plac, motiv pentru care fac post intermitent. Ceea ce oamenii nu iau întotdeauna în considerare este că postesc cel puțin 16 ore în fiecare zi, ceea ce îmi permite să mă lovesc mai ușor de macro-urile mele, în timp ce mă bucur și de mâncărurile mele preferate. În plus, mă antrenez greu aproape în fiecare zi, așa că metabolismul meu este încă foarte mare la 48 de ani și ard constant calorii, chiar și în repaus.

Concluzia mea despre trișare este următoarea: dacă o puteți face să cheat pierderea de grăsime încadreze în macro-urile dvs.