Cum să mănânc bine pentru a beneficia de formarea mea HIIT?

Cel mai bun mod de a pierde hiit în greutate

Conținutul

    Strategii de recompunere corporală Aveți planuri de a slăbi și de a vă tonifica?

    Rapoartele recente spun da, dar apoi citim studiul Exercițiul pentru a slăbi nu este atât de distractiv. Desigur, acest lucru este adevărat pentru orice exercițiu într-o oarecare măsură - vă exersați la urma urmei - dar antrenamentul pentru a vă învinge timpul cel mai bun, sau o echipă rivală, sau pentru că este un medicament anti-stres sau nenumărate alte motive sunt toate mai distractive decât transpirația a slăbi.

    pierderea în greutate pt sesiune

    Așadar, nu este o surpriză că oamenii vor să știe cea mai bună modalitate de a pierde în greutate, astfel încât să poată intra, ieși și continua viața.

    Autorii au efectuat o meta-analiză care a analizat 36 de studii care au inclus un total de de subiecți de sex masculin și de sex feminin, comparând efectele antrenamentului continuu de intensitate moderată cu versiunea super-încărcată a cardio-ului cunoscută sub numele de antrenament de intensitate ridicată HIITscurtă, explozii ascuțite de exerciții explozive, împărțite prin perioade scurte de odihnă.

    Pinterest Exercițiul de a pierde în greutate nu este atât de distractiv. Desigur, acest lucru este valabil pentru toate exercițiile — într-o oarecare măsură — în cele din urmă te practică pe tine însuți — dar antrenamentul pentru a bate timpul cel mai bun sau o echipă rivală sau pentru că este reducerea stresului sau nenumărate alte motive sunt mai distractive decât Sweating Deci, nu este o surpriză faptul că oamenii vor să știe cum să piardă în greutate pentru a putea intra, a ieși și a trăi cu viața lor. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că articolul "Este de formare intervalul glonț magic pentru pierderea de grăsime?

    Care a ieșit în top pentru pierderea de grăsime? Ei bine, au fost cam.

    Studiul a constatat că HIIT are ca rezultat o reducere ușor mai mare a masei de grăsime decât exercițiul moderat continuu, dar acest lucru se datorează faptului că este o modalitate mai eficientă de ardere a grăsimilor, deoarece sesiunile HIIT sunt de obicei mai scurte.

    În studiu, sesiunile HIIT au avut în medie 28 de minute, în timp ce antrenamentele de intensitate moderată au avut în medie 38 de minute.

    pierderea de grăsimi de stat

    Cu toate acestea, datorită varietății mari de sesiuni HIIT, cercetătorii au găsit dificil să descrie o rutină arhetipală, ceea ce înseamnă că unele rutine HIIT ar putea să nu fie la fel de eficiente ca altele. În plus, riscul de rănire cauzat de HIIT este mai mare decât antrenamentul moderat și veți avea nevoie de mai multe zile de odihnă între sesiuni.

    HIIT promovează multe alte beneficii, cum ar fi creșterea VO2 max, iar autorii acestui studiu au susținut că poate avea efectul de a reduce foamea după antrenament, dar veți arde grăsimi indiferent atât timp cât atingeți zonele corecte ale ritmului cardiac.

    ce fructe te ajuta sa slabesti

    Așadar, dacă vă întrebați dacă să vă schimbați rutina de alergare pentru lumea nebună a salturilor de box, muzică puternică și fitness de tip boutique, totul în scopul arderii grăsimilor, tot ce putem spune este: jog on.